+1 ....runners skrev:HAHAHAHA knappast 90 km....![]()
De flesta moppar som man dragit pluggarna på brukar göra ca 70km ...ja åtminstonde om man ska tro på hastighetsmätaren på moppen.
willemedDERBIN skrev:+1 ....runners skrev:HAHAHAHA knappast 90 km....![]()
De flesta moppar som man dragit pluggarna på brukar göra ca 70km ...ja åtminstonde om man ska tro på hastighetsmätaren på moppen.
eller beror på också :/
drevning och vikt ovs
jojo men du fatta vinkenrunners skrev:willemedDERBIN skrev:+1 ....runners skrev:HAHAHAHA knappast 90 km....![]()
eller beror på också :/
drevning och vikt ovs
Olika moppar har olika utväxlingar som påverkar och även vikt på moppen och på personen som kör den..Men en del moppar jag strypt av har inte gjort mer än 60 och andra ca 70 och Kymcon jag kör på nu 75 km.
i FINLAND är det den lagliga gränsen för lätt mcZX skrev:Går den 65 är den inte laglig..razze21 skrev:Min gör 65 på mätarn nu helt lagligtrunners skrev:HAHAHAHA knappast 90 km....![]()
65 verkliga nej, men nu är det mätarfart vi snackarZX skrev:Går den 65 är den inte laglig..razze21 skrev:Min gör 65 på mätarn nu helt lagligtrunners skrev:HAHAHAHA knappast 90 km....![]()
och samma härmm konstigt min sherco hrd 06´a gör 90 och den är lite om drevad
Börjar mätaren på 30 eller? ;DJosef Jabbari skrev:mm konstigt min sherco hrd 06´a gör 90 och den är lite om drevad
hahahahahahahahhaha min kompis slider går i ca 80km/h med alla pluggar strypnigar osv borta och så har han fixat Leo Vince zx , kopplingsfjädrar och vikter så knappast att en med alla strypningar skulle gå i 90Josef Jabbari skrev:du behöver inte byta till 50cc´s cylinder utan
börja dra alla pluggar så kommer den nog gå över 90 i alla fal