Tackar tackar!Fille101 skrev:Snyggaste riejun
wille95 skrev:fett ful"
Vafan sägeruuuUU?![]()
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Haha har inte tänkt på det men ska kolla, tycker det är bekvämt nu så det får nog vara såDiNozzan skrev:vinkla upp styret!!! det ser nästan lite ut som att du försöker få det att se ut som ett hyperstyre^^
Har röret kvar och är inte i behov av pengar så det kommer att få stanna. Förmodligen åker det på om jag orkar göra en adapter osv, projektet läggs inte ner helt. Just a breakSickRazer skrev:Ah, det var synd, skulle ha sätt riktigt najs ut med pr röret.. Men jag kommer fortsätta följa ditt projekt, så lycka till
TackarPontus_PGO skrev:snyggt
Najs! Skit bra pris ju!Bergsten skrev:Haha precis, tackFått tag i ett scr för 1000kr
tackar wille!wille95 skrev:fysatan va najs bill![]()
står den i svall elr ramsele?
Yes!sickrazer skrev:Najs! Skit bra pris ju!
Chrome, härmar dig lite...SickRazer skrev:Är det ett Corse Chrome du köpte eller Corse Handmande?
haha, men den är ju snyggast ocksåBergsten skrev:Chrome, härmar dig lite...SickRazer skrev:Är det ett Corse Chrome du köpte eller Corse Handmande?
Tackar fribergfriberg skrev:NAJS ;D
Tack, ska försökaktm_danielsson skrev:Ämnet flyttat till avancerad styling, lev upp till det nu Bill
Tack igenktm_danielsson skrev:Tror nog du ska klara det ganska galant, lycka till!Bergsten skrev:Tack, ska försökaktm_danielsson skrev:Ämnet flyttat till avancerad styling, lev upp till det nu Bill
HahahJontee skrev:Det är mitt gamle rör:(
Tar väl han om de!
Alltså jag byte de röret mot ett annat.
Får man fråga vad du gav för de:)
Tar väl han om de!
Japp det var Emil123 röret:)Bergsten skrev:HahahJontee skrev:Det är mitt gamle rör:(
Tar väl han om de!
Tar väl han om de!Klart jag gör
Emil123 röret eller? 1000 spen fick han för röret
Haha tyckte det känndes bekant!Jontee skrev:Japp det var Emil123 röret:)Bergsten skrev:HahahJontee skrev:Det är mitt gamle rör:(
Tar väl han om de!
Tar väl han om de!Klart jag gör
Okej:)
Gött ljud är de i röret iallafall:D
Jodå!Bergsten skrev:Haha tyckte det känndes bekant!Jontee skrev:Japp det var Emil123 röret:)Bergsten skrev: HahahKlart jag gör
De hoppas ja
Du har inge tips eller nått på vad jag kan göra på mopeden? Den ligger i avancerad styling så kommer krävas lite för att få den dära skabbhögen värdig att ligga här :p
Jodå!Bergsten skrev:Haha tyckte det känndes bekant!Jontee skrev:Japp det var Emil123 röret:)Bergsten skrev: HahahKlart jag gör
De hoppas ja
Du har inge tips eller nått på vad jag kan göra på mopeden? Den ligger i avancerad styling så kommer krävas lite för att få den dära skabbhögen värdig att ligga här :p