Tja är sugen på typ epa / moppe bil en med ratt och ingen ape50..
problemet är att jag vill inte lägga mer pengar än 10 tusen och jag har inget am utan bara klass 2 förarbevis. någon som vet någon bil / modell som jag får köra som man hittar lätt i borås (älvsborgs området? :/ har kollat på amica men svårt att få tag på..
10 tusen?
Innser du att BILLIGA epa traktorer kostat 15000+ och att en fin 740 a-traktor kan komma upp i hela 70 000kr?
Och att en a-traktor max får gå i 30 när den varvar som mest och att det också är då den dricker som mest.
[quote="MartenRRX"]10 tusen?
Innser du att BILLIGA epa traktorer kostat 15000+ och att en fin 740 a-traktor kan komma upp i hela 70 000kr?
Och att en a-traktor max får gå i 30 när den varvar som mest och att det också är då den dricker som mest.[/quote]
man behöver inte köra lagligt heller skaffa spärrr
köper trim delar till aprilia sr 50 r med piaggio motorn
samma motor som på paggio nrg mc3 DD cat Vattenkyld
och gilera runner.
Min kompis köpte en beggad moppebil, den hade kostat 165.000 ny han köpte den beggad för 85.000..
Sen är inte reservdelar billiga - han crasha o bakaxeln vart sne, 25.000 kostar en sån
Borde gå å pruta lite Sen är den väll inte helt omöjlig att få hem till borås men helt klart lite långt ^^ Lägga ut en köpesannons kan inte skada heller.
Edit: Å a-traktor borde väll ändå inte va några problem, visst du kommer inte få en speciellt fin men för 10 000 kan du ju lätt få något som fungerar iaf
Edit2: Men det får du ju inte köra på ditt kort
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
95% av alla epor är byggda av bönder och mongolider. Köp inget vrak för du kommer hitta så mycket skit och bli så less, de finns alldeles för många tattare som tror att dom kan "bygga"
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Om man köper en mopedbil måste det fan va många skruvar som fattas. Finns till och med idioter som köper för 100 000. Man får ju fan en okej evo för de pengarna!!
RiejuProRacing skrev:Om man köper en mopedbil måste det fan va många skruvar som fattas. Finns till och med idioter som köper för 100 000. Man får ju fan en okej evo för de pengarna!!