varför klaga ? stör det dig på något sätt ?Roberto skrev:Men herregud, du har google. Finns hur mycket sådana här trådar som helst. Du kan söka på aerox respektive vivacity i forumet och läsa om projekttrådar och bilda dig en egen uppfattning. Vivacity och Aerox är två helt olika moppar med olika tillverkare,motor,delar.
Felix616 skrev:Han frågade var som va 'bättre' på viva...Swampen skrev:Aerox, Vatten kyld, liggande minarelli, mkt snyggare
fuck off :O det var elaktDerbi_senda93 skrev:Enligt mig är Vivacity en tjejmoppe
precis viva är inte vanlig att styla därför är det mer unikt:)zhindraz skrev:Swampen skrev:Aerox, Vatten kyld, liggande minarelli, mkt snyggare, Och å jäkla tråkiga efter att ha sett xxxx antal stycken.
Hahamoppepojk26 skrev:fuck off :O det var elaktmånga tjejer kör den men fler tjejer kör speedfight.
vf tycker du det då? xd
tråkiga jävel väljer helldre den mest vanliga moppen dåligt asså^^Derbi_senda93 skrev:Hahamoppepojk26 skrev:fuck off :O det var elaktmånga tjejer kör den men fler tjejer kör speedfight.
vf tycker du det då? xdnä jag tycker den är otroligt ful bara, speedfight är mycket snyggare. Sen kan det kanske ha att göra med att alla tjejer i mina förra klass körde Viva
Visserligen tycker jag inte om bögpulkor öht men är det någon så är det väl Aerox
bra! det är det jag vill:)Felix616 skrev:Om ja ska vara ärlig så är din viva den ÄNDA vivan ja tycker är snygg!moppepojk26 skrev:fuck off :O det var elaktDerbi_senda93 skrev:Enligt mig är Vivacity en tjejmoppemånga tjejer kör den men fler tjejer kör speedfight.
vf tycker du det då? xd![]()
håller med om mer trim till rox och mer delar men om viva blir lika vanlig blr det likadant:)Vivaadam skrev:älskar vivacity, har en själv och är jävligt nöjd fast måste erkänna att den är ful orginal fast sen när man har stylat så är den svin snygg....
aerox är en svin bra moped, tycker som nog många andra att den är väldigt vanlig dock fast du undrade ju om kvaliten och allt sånt och då är nog dom båda mopederna ganska lika men om du bara ska trimma lite granna så ska man ha viva. Annars så ska du ha aerox för att dom har liggandes och fin motor med mycket trim (om du ska trimma mycket menar jag)
och moppepojk26, viva är en vanlig tjej moped men speedfight har nästan alla tjejer..........
Varför ska man basera sitt val av moppe på vad andra har för moppe? Om man vill ha en speedfight så köp för helvete en speedfight!! Spelar roll om den är jättevanlig eller inte. Finns en anledning till att aerox är vanlig iaf, dom äger sönder!!moppepojk26 skrev:tråkiga jävel väljer helldre den mest vanliga moppen dåligt asså^^Derbi_senda93 skrev:Hahamoppepojk26 skrev:fuck off :O det var elaktmånga tjejer kör den men fler tjejer kör speedfight.
vf tycker du det då? xdnä jag tycker den är otroligt ful bara, speedfight är mycket snyggare. Sen kan det kanske ha att göra med att alla tjejer i mina förra klass körde Viva
Visserligen tycker jag inte om bögpulkor öht men är det någon så är det väl Aerox
elias96sandberg skrev:Jag håller med dig och alla andra som har skrivit att hellre ha en moppe som inte är lika vanligt som aeroxRoxxoR skrev:Vivacity säger jag bara! Inte lika vanliga, lätt motor att meka med (luftkyld)
Är jävligt stolt över mina 3st Vivacity
Vilka har viva? Cederberg , han kommer nog sälja sin också, jojje har aerox, den kommer han inte sälja än, simon kommer sälja sin aerox ja, men vilka har mer viva?Amirbest skrev:elias96sandberg skrev:Jag håller med dig och alla andra som har skrivit att hellre ha en moppe som inte är lika vanligt som aeroxRoxxoR skrev:Vivacity säger jag bara! Inte lika vanliga, lätt motor att meka med (luftkyld)
Är jävligt stolt över mina 3st Vivacity
e roliga är att där vi bor finns det bara en aerox och 3-4 vivor . och han med aeroxen ska sälja sin . så det är inte vanligt här :0
men om du tänker om vi ska köra skåne runt, vilka vi ska träffa kommer ha viva? eller på meetsAmirbest skrev:tjock emil har 2 stycken . anton har en . sinon cederberg har en . stefan larsen har en . melina har en . sen vissa i vittsjö :DD
och det finns bara 2 aeroxar . så det är mycket vanligare med viva här iaf .
vill du har fart eller axx när du ska trimma för vivans premiärderev har för hög rf värde för att gå fort man måste byta om man vill ha upp dom i 90. aerox behöver du inte byta men det är endå mke som behöver bytasAmirbest skrev:men båda ska typ hyper trimma . så det är skit samma (: