Moppen dog och startar inte

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
vodkaftw
Elmoped

Moppen dog och startar inte

Inlägg av vodkaftw »

Tja! Har en aerox med Hebo rör och bytat vikter och munstycke. Sen idag byta jag kopplingsfjädrar så när ja var klar prov körde jag den och den funkade bra i 5 min. Sen när jag kör bara dör moppen och den startar inte igen. Kan det vara nåt i variatorn jag gjort när ja byta kopplingsfjädrar? Eller vad kan det vara?
Användarens profilbild
torskad
Svårstartad skrothög

Re: Moppen dog och startar inte

Inlägg av torskad »

vodkaftw skrev:Tja! Har en aerox med Hebo rör och bytat vikter och munstycke. Sen idag byta jag kopplingsfjädrar så när ja var klar prov körde jag den och den funkade bra i 5 min. Sen när jag kör bara dör moppen och den startar inte igen. Kan det vara nåt i variatorn jag gjort när ja byta kopplingsfjädrar? Eller vad kan det vara?
Vad jag vet så har inte några cross/sm moppar variator drivning men jag kanske har fel!

FELPOST
Citat "Sportluftsfilter... den är vätskekyld, så det går väl inte. Eller har jag fattat det fel?" SÄLJES MASSOR AV AEROX/NEOS DELAR! SKICKA PM
Användarens profilbild
willemedDERBIN
King of the street

Re: Moppen dog och startar inte

Inlägg av willemedDERBIN »

DalaHest skrev:
vodkaftw skrev:Tja! Har en aerox med Hebo rör och bytat vikter och munstycke. Sen idag byta jag kopplingsfjädrar så när ja var klar prov körde jag den och den funkade bra i 5 min. Sen när jag kör bara dör moppen och den startar inte igen. Kan det vara nåt i variatorn jag gjort när ja byta kopplingsfjädrar? Eller vad kan det vara?
Vad jag vet så har inte några cross/sm moppar variator drivning men jag kanske har fel!

FELPOST
fanns en Derbi extrem SM med Variator :D:D:D.

ÄRLIGT GUBBS POSTA RÄTT !!! !
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!

det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
Skriv svar