Tja! Har en aerox med Hebo rör och bytat vikter och munstycke. Sen idag byta jag kopplingsfjädrar så när ja var klar prov körde jag den och den funkade bra i 5 min. Sen när jag kör bara dör moppen och den startar inte igen. Kan det vara nåt i variatorn jag gjort när ja byta kopplingsfjädrar? Eller vad kan det vara?
vodkaftw skrev:Tja! Har en aerox med Hebo rör och bytat vikter och munstycke. Sen idag byta jag kopplingsfjädrar så när ja var klar prov körde jag den och den funkade bra i 5 min. Sen när jag kör bara dör moppen och den startar inte igen. Kan det vara nåt i variatorn jag gjort när ja byta kopplingsfjädrar? Eller vad kan det vara?
Vad jag vet så har inte några cross/sm moppar variator drivning men jag kanske har fel!
FELPOST
Citat "Sportluftsfilter... den är vätskekyld, så det går väl inte. Eller har jag fattat det fel?" SÄLJES MASSOR AV AEROX/NEOS DELAR! SKICKA PM
vodkaftw skrev:Tja! Har en aerox med Hebo rör och bytat vikter och munstycke. Sen idag byta jag kopplingsfjädrar så när ja var klar prov körde jag den och den funkade bra i 5 min. Sen när jag kör bara dör moppen och den startar inte igen. Kan det vara nåt i variatorn jag gjort när ja byta kopplingsfjädrar? Eller vad kan det vara?
Vad jag vet så har inte några cross/sm moppar variator drivning men jag kanske har fel!
FELPOST
fanns en Derbi extrem SM med Variator :D:D.
ÄRLIGT GUBBS POSTA RÄTT !!! !
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^