Tjena
Under det senaste halvåret har jag varit rätt så inaktiv eftersom att jag sålt moppen och håller på med bilar och körkort istället.
Men trotts det så händer det rätt ofta att jag kollar in här på forumet för att se vad som händer, och det har under den senaste tiden skett med mer och mer missnöja för varje gång.....
I princip varje gång jag besöker forumet så hittar jag en tråd eller eller "nyhet" m.m där man har gått helt ifrån topic och istället börjat tjafsa med varandra om vem som har rätt, vem som har fel, vem som är en idiot/bög,att moderatorerna gnäller för mycket, man blir varnad för "ingenting, vem som har en skit moppe och vem som över huvud taget inte borde få köra moppe....
Vad fan är det som har hänt med er alla?!
Förut var TSR ett bra och respekterat forum, nu har det sjunkit i rang som en sten som slängs i sjön.
Ni bara tjafsar och bråkar som ett gäng bebisar hela tiden...
Har ni glömt varför ni gick med i forumet?Har ni glömt vad forumet har för mening?
Förumet är till för att mopedintresserade människor ska kunna ta hjälp av andra liksinniga när man har problem, kunna prata om sina häftiga åk eller helt enkelt bara snacka med polare om hur grymt det förra meetet var.
Jag tycker att det är på god tid att vi alla skärper till oss här på forumet och går över till den trevliga tonen som vi hade till varandra förut, de som är här för att kränka och trycka ner andra medlemmar kan gå och bli medlem på ett annat forum för vi vill i alla fall inte ha er kvar!
Tack för er tid!