förlåt men problemet är att jag inte fattar ett SKIT vad du dillar om äns ^^trevox skrev:Amen kbry idiotwillemedDERBIN skrev:+1 .....Hebbex skrev:Wow vilken Svenska.
INGEN HJÄLPER HONOM! HAN KALLADE EN KILLE EN IDIOT! DE ÄR LÅÅÅÅGT! HJÄLP HONOM INTE SÅ LÄR HAN SIG ATT MAN SKA VA SNÄLL OM MAN VILL HA HJÄLP! // Bamse Lilleskutt Och Skalman!trevox skrev:Amen kbry idiotwillemedDERBIN skrev:+1 .....Hebbex skrev:Wow vilken Svenska.
Amen kbry idiottrevox skrev:Tjeeena, bytate cylinder på polarens spf igår han hade en 70ia på innan och vi byta ti 50cc men nu vägrar den starta. vi har bytat munstycke ti det han hade innan hade satt på 70ian. Den får bensin den får gnista den får luft ingen tjuvluft iheller. Vi hat testad hälla ner lite bensin i cylindern men den vill ändå inte gå igång testat med olika tändstift med.
Vetifan vad det kan va om ni har ngn aning dela gärna med er
Mvh MAx
Om jag var du skulle jag försöka vara lite schysst i ditt språk istället, då kanske du får lite mer hjälp! Sen så finns dem här tecknen: , . ! ? Försök använd dem lite då och då så lär alla förstå.trevox skrev:omogna ni e ni fattar vad jag skriver iaf om ni inte gör det så har ni fel i hjärnan för man fattar vad det står förlåt nästa gång ska jag skriva som en gud. Men ge fan i att kommentera om du inte har ett vettigt svar din p12.
Tjeeena, bytte cylinder på polarens speedfight igår, han hade en 70cc på innan och vi bytte till ett 50cc, men nu vägrar den starta, vi har testat att byta munstycke till det han hade innan han hade 70cc på.trevox skrev:Tjeeena, bytate cylinder på polarens spf igår han hade en 70ia på innan och vi byta ti 50cc men nu vägrar den starta. vi har bytat munstycke ti det han hade innan hade satt på 70ian. Den får bensin den får gnista den får luft ingen tjuvluft iheller. Vi hat testad hälla ner lite bensin i cylindern men den vill ändå inte gå igång testat med olika tändstift med.
Vetifan vad det kan va om ni har ngn aning dela gärna med er
Mvh MAx