JesperN skrev:Tror ni att det är snyggt med guldigt fatbarstyre på min moppe? själv tycker ja det ar as snyggt![]()
Kolla hans galleri, han har en Derbi limitedneos_50 skrev:JesperN skrev:Tror ni att det är snyggt med guldigt fatbarstyre på min moppe? själv tycker ja det ar as snyggt![]()
det vore ju bra o lämna information, t ex. då vilken moppe det är ?
hur ska någon kunna säga att det är snyggt om de inte vet de , visst de kan tycka att styret är snyggt själv , men passar de in på moppen , vem vet de ?
Hahahhahaha Tror du på det själv eller?Rabxorzz skrev:Det är samma kvallité som på ex Renthal kan jag nästan lova, de enda som skiljer är liksom märket.JesperN skrev:ska du köpa fatbar där?:P om du ska det vet du om det är bra för då ska ja köpa det i karlstad på biltema
ja men man kanske inte orkar de hela tiden , han kan ju skriva vad han har för moppe ffs.Rabxorzz skrev:Kolla hans galleri, han har en Derbi limitedneos_50 skrev:JesperN skrev:Tror ni att det är snyggt med guldigt fatbarstyre på min moppe? själv tycker ja det ar as snyggt![]()
det vore ju bra o lämna information, t ex. då vilken moppe det är ?
hur ska någon kunna säga att det är snyggt om de inte vet de , visst de kan tycka att styret är snyggt själv , men passar de in på moppen , vem vet de ?
Du förstår inte riktigt vad jag menar, Till moppar är de samma "kvallité" eller vad man nu ska säga de, för dom håller lika länge osv, böjs lika lätt!Yamaha_rider skrev:Hahahhahaha Tror du på det själv eller?Rabxorzz skrev:Det är samma kvallité som på ex Renthal kan jag nästan lova, de enda som skiljer är liksom märket.JesperN skrev:ska du köpa fatbar där?:P om du ska det vet du om det är bra för då ska ja köpa det i karlstad på biltemaRenthal är bland de bästa styrerna och de är gjorda för riktiga crossar o inte som biltemas som mer är gjort ill wannabe china crossar:P Tro mig... Kvalitetsskillnaden är enorm!
Yamaha_rider skrev:Nej Nej jag lovar åker du ikull håller Renthal styret men Biltemat böjs. O lacken kommer flagna på biltemas men inte på Renthal. Man får vad man betalar för men visst ska du ha de på din moppe så köp Biltemas för man lägger ju inte 1500 på ett styre tioll moppe..
Rabxorzz skrev:Yamaha_rider skrev:Nej Nej jag lovar åker du ikull håller Renthal styret men Biltemat böjs. O lacken kommer flagna på biltemas men inte på Renthal. Man får vad man betalar för men visst ska du ha de på din moppe så köp Biltemas för man lägger ju inte 1500 på ett styre tioll moppe..
Lite de här jag menar också,, om biltemas styre böjs när du ramlar med MOPED så böjs nog renthal också, och färgen kan lackas om, ( vilket jag ska göra till en finare guld )
Men som du säger, man får vad man betalar för, men ovärt till en moped
Jag köper så fort jag har pengarverrox skrev:ska man bara köra moppe är det inte direkt så att det inte håller, det handlar om att man vill verka cool och tuff när man säger att det sugermaximannen skrev:Jag har ett biltema styre och det är as skönt att köra med och håller tillräckligt för moppe
blir att köpa ett sånnt till sx 50'n snart