Hej jag undrar vad orginal munstycke är på aerox ska slänga på trim rör men den ha varit inne på lagning och då bytte dom munstycke så skulle vilja veta vad orginal är Tnks i förväg
82 är inte orginal :O är du tokig elr ? jag fixade min polares moppe idag och de va en aerox de va 68 i orginal.Och när vi satte på effekt rör sportluft filter Hebo variator så satte vi på ett 78 munstycke och de blev perfekt så skit snack att de är 82 orginal ^^
Riejurider skrev:82 är inte orginal :O är du tokig elr ? jag fixade min polares moppe idag och de va en aerox de va 68 i orginal.Och när vi satte på effekt rör sportluft filter Hebo variator så satte vi på ett 78 munstycke och de blev perfekt så skit snack att de är 82 orginal ^^
tänkte att de va lite stort funkade de me bara 10strl större me rör och sport luftfilter? :O
min aerox har gurtner förgasare o på den är det 63 orginal o ja har en aerox -07. har för mig att från 05 o framåt har gurtnerfögge men kan inte säga helt säkert.
MVH
Riejurider skrev:82 är inte orginal :O är du tokig elr ? jag fixade min polares moppe idag och de va en aerox de va 68 i orginal.Och när vi satte på effekt rör sportluft filter Hebo variator så satte vi på ett 78 munstycke och de blev perfekt så skit snack att de är 82 orginal ^^
tänkte att de va lite stort funkade de me bara 10strl större me rör och sport luftfilter? :O
rasmus_aerox skrev:har en aerox 08, är helt säker på att de är 62 original
Vart sitter munstycket på aeroxarna ? hittar inte mitt har tagit bort skålen :S
De sitter ju mitt i förgasaren :O vet du inte hur de ser ut elr? kolla isf på munstycken på twostroke sen ser du att de sitter i mitten av förgasaren om du tar bort flottörskålen
rasmus_aerox skrev:har en aerox 08, är helt säker på att de är 62 original
Vart sitter munstycket på aeroxarna ? hittar inte mitt har tagit bort skålen :S
De sitter ju mitt i förgasaren :O vet du inte hur de ser ut elr? kolla isf på munstycken på twostroke sen ser du att de sitter i mitten av förgasaren om du tar bort flottörskålen
Jag vet hur de ser ut har ett nytt med men ser fan inget där inne :S