D3nnis skrev:DU BORDE STUNTA!!! DE SKULLE VARA SÅ COOLT MED EN TJEJ SOM STUNTADE!

gör ju det? (: (: hehe nej, men det vågar jag inte..
derbitixx skrev:en snygg brud på en snygg moppe;)
tack du (;
RacingTobbe skrev:Måste bara fråga, hur mkt gjorde du själv på din moppe? och var det du som betalade typ allt eller var det mycket som kevin betalade?

Om jag ska vara ärlig, så var det Kevin som skruvade och fixade, men det var bara för att han inte trodde att jag kunde, för att det skulle gå fortare typ. men jag slipade allt och bestämde allt o.s.v. Så jag tror att själva moppens utseénde har jag bestämt helt. men han har vart min slav typ.
Sen varför skulle han betala mina grejer? Dock har jag tagit slippapper och sånt av honom för jag orkar inte köpa det själv, sen har jag fått saker av han som han inte behöver. Om du fattar?

Dock inga stora eller dyra saker. Vi ger och tar. Hoppas du fick svar på din fråga! (:
Mura skrev:Hej är du fjortis?

nej jag e ingen fjortis! (: eller.. det får ni avgöra själva, men jag ser mig inte som det i alla fall (:
ValoPallo skrev:HAHAHAHA PERFEKT!Här ska jag släppa ut all min energi som jag inte vågar använda i chatten
Bra att jag gör någon nytta då (a
aerox-sami skrev:haha vilken tråd xD hahavad ska jag fråga Carro då hmmmmmhar du ramlat med någon moppe någon gång?

Klart jag har, på min förra moppe ramlade jag typ hela tiden (kanske för att jag inte tänkte på vad jag gjorde och inte va så rädd om den moppen) och jag tror jag ramlade ner i ett dike när jag och min kompis fick låna en moppe av nå killar på öland för nått år sedan, haha.
andersjohansson93 skrev:Stalker tråd typ

trams