Skillnad på dessa vevstakar och lager (vs)?

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
toxicstone
Kinaraket

Skillnad på dessa vevstakar och lager (vs)?

Inlägg av toxicstone »

Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
toxicstone
Kinaraket

Re: Skillnad på dessa vevstakar och lager (vs)?

Inlägg av toxicstone »

Ingen som vet?

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

Skulle kolla in tåden efter svar, men här var det tomt.

Köper folk bara märkes vevar som man köper märkes kläder, ingen som vet skillnaden? klart skiljer sig, men iom en okänd vev klarar 14000rpm så vad är då skillnaden, livslängd eller vad?

Användarens profilbild
agertoft
Svårstartad skrothög

Inlägg av agertoft »

man köper märkesgrejer, speciellt inom motorvärlden då man vill att det ska hålla.

Man köper inte en moppehjälm på maxi om man är rädd om sig själv!

alltså: märkesgrejer= känd kvalite.

okända= risk för dålig kvalite då de inte har gjort sig ett namn.
varför inte?

http://www.twostrokerider.se/koposalj/3274

språkpolis samt allmänt störande

http://Decentot.no-ip.org/ -bra OT server
ml65
Kinaraket

Inlägg av ml65 »

finns en anledning till varför folk köper dyrare saker , det håller för mer och är bättre balanserade ( inte alltid men ofta ) Men sen det första (okända veven) den är säkert jättre bra till en sport 70cc som typ ersättning för org . men mer trim en det = stage 6
PoWeRKinG skrev:men med enbart ZX så hade jag 88 i munstycke. det är 86 org och då gjorde den 42.

men med 17,5 och munstycke 100 så märker man till 100% när 100 munstycket slår in för då blir det stor ökning ;)
Skriv svar