Jag kör en suzuki katana ac från 99 tror jag.
Köpte först ett malossi 70cc sport, ett arrow effektrör och slängde på och opåläst som jag va körde jag med detta med originalförgasare (12mm) och munstycket va 65 och ja... den skar.
Köpte då en arreche förgasare på 21mm med 105 munstycke, ett yasuni r black edition rör och ett athena evo 70cc (hyper).
slängde på grejerna och den ville inte starta, kom dock fram till att vacuum slangen funkade inte. sög lite på den och då startade den på första kicken. ska köpa en manuell bensinkran imon.
Men till det stora problemet nu då, det ryker massivt med vit rök vid gaspådrag och tomgången går inte att ställa in hur mkt jag än vrider på skruven.
Jag uppfattar röken som vit och inte speciellt blå men jag kickade mkt innan den startade så det kanske bara är mkt olja som nu bränns? men efter 5min borde det va borta eller? det känns ju inte rätt när det ryker så och jag vill inte köra den innan det är fixat, snälla hjälp mig!!
hoppas hela händelseförloppet va bra beskrivet, kanske kan va till hjälp för er som är grymma på sånt här?