Till variator vikter och dragen v-ring behöver du inte byta något munstycke bara att stoppa i. Vad du har för moppe vore kanske något du skulle ha med i texten
Funderar på Variator vikter och ett trim rör. Men om man har ett trim rör läre man väl ha större munstycke ?
Kan man dra v-ringen och ha variator vikter ?
gud skrev:Kan nån hjälpa mig med vad jag borde trimma med ?
Funderar på Variator vikter och ett trim rör. Men om man har ett trim rör läre man väl ha större munstycke ?
nej det är inget måste, du är inte tvungen att ändra något men om du vill ha ut effekt så bör du bytta vikter och kanske gå upp 5-10 st.
kanske lite hårdare koplingsfjädrar om du vill ha bättre axx
nej det är inget måste, du är inte tvungen att ändra något men om du vill ha ut effekt så bör du bytta vikter och kanske gå upp 5-10 st.
har en lika dan moppen o ja har 5.5 gram vikter dragen v-ring o 60 i munstycke o den går rätt så bra föresten är de den vit blå elr den svart orange du har ?
Fart dödar inte det är det plötsliga stoppet som dödar dig
m0pp3p0jk skrev:har en lika dan moppen o ja har 5.5 gram vikter dragen v-ring o 60 i munstycke o den går rätt så bra föresten är de den vit blå elr den svart orange du har ?
silvler färgad, hur fort går din ?
funderar på köpa ett stage 6 rör + dragen v-ring och vikter vad bör man ändra för nåt då ? Hört munstycke men vad för munstycke och nåt mer ?
m0pp3p0jk skrev:har en lika dan moppen o ja har 5.5 gram vikter dragen v-ring o 60 i munstycke o den går rätt så bra föresten är de den vit blå elr den svart orange du har ?
silvler färgad, hur fort går din ?
funderar på köpa ett stage 6 rör + dragen v-ring och vikter vad bör man ändra för nåt då ? Hört munstycke men vad för munstycke och nåt mer ?
byt upp dig 5-10 storlekar i munstcyke byt kopplingsdfjädrar för lite mer drag och vikter för jämn acceleration.