trevox skrev:mycket bättre att knulla tjejer ju? pröva de
Mm, och för oss vanliga fulingar är det ju bara att gå fram och säga "söt,knulla?"
HAHAHA
Eller göra en kapten klänning, spöa upp dem både gula och blå? Eller skaffa en liten källare som den i halmstad? eller göra som hagamannen? nä, nu var jag riktigt stygg igen.
Eller hur alla trodde att han hade blivit påkommen av att han hade trimmat mopeden när ni läste topicen
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
KoNG skrev:Eller hur alla trodde att han hade blivit påkommen av att han hade trimmat mopeden när ni läste topicen
haha måste faktist hålla med, första tanken som kom upp
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
KoNG skrev:Eller hur alla trodde att han hade blivit påkommen av att han hade trimmat mopeden när ni läste topicen
haha måste faktist hålla med, första tanken som kom upp
Min första tanke var "Påkommen av låtsasfarsan? Incest! *huuu*"
Om ni förstår vad jag menar
hahaha typ våldtäkt ?
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Ni som tror att jag trollar, ni måste ju va gravt utvecklingsstörda/efterblivna.
Jag har väll förfan bättre saker och göra än att sitta och trolla om något sådant ?
Extra hälsning till PowerKing jävla p12.
dincoftw skrev:Ni som tror att jag trollar, ni måste ju va gravt utvecklingsstörda/efterblivna.
Jag har väll förfan bättre saker och göra än att sitta och trolla om något sådant ?
Extra hälsning till PowerKing jävla p12.
tack
och på frågan "borde jag kommit i ögat på han" så ja, varför inte....