jag ska låna ut mitt papper till en kompis, det som man får precis när man skrivit och klarat provet, och det gäller tills man fått sitt körkort. (alltså man kan ha det som körkort)
nu hör det till saken att jag har tappat bort papperfan, har letat och letat men jag hittar inte det.
skulle någon vänlig själ här kunna scanna in det och ta bort era personuppgifter i paint, (stryk över med vit)
så skulle både jag och min polare bli glada.
(han ska visa pappret för sina föräldrar så att de ger honom nycklarna tilll moppen)
tack på förhand MVH alle
Senast redigerad av agertoft den 2 juli 2011, 21:29, redigerad totalt 1 gånger.
ktm_danielsson skrev:Skit i den där jävla lappen, man drar inte i backen om man kan köra och har lite vett i huvudet.
Det här är inte första gången du ger rent sagt idiotiska råd om lag och vett och sånnt.
"man drar inte i backen om man kan köra och har lite vett i huvudet"
Är du seriös? Sånna som du borde bli svartlistade från att köra motordrivna fordon
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
ktm_danielsson skrev:Skit i den där jävla lappen, man drar inte i backen om man kan köra och har lite vett i huvudet.
Det här är inte första gången du ger rent sagt idiotiska råd om lag och vett och sånnt.
Är du seriös? Sånna som du borde bli svartlistade från att köra motordrivna fordon
Varför är det idiotiskt? Du ramlar inte av egen hand (vi talade inte om att bli påkörd, iaf inte jag) om du kör bra. Och dom förfalskar ju ändå en lapp det är minst lika olagligt som att köra utan något förarbevis eller dylikt.
Varför är det idiotiskt? Du ramlar inte av egen hand (vi talade inte om att bli påkörd, iaf inte jag) om du kör bra. Och dom förfalskar ju ändå en lapp det är minst lika olagligt som att köra utan något förarbevis eller dylikt.
Jag skulle säga att det är olagligare att förfalska ett körkort än att köra utan
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Tuta skrev:
Jag skulle säga att det är olagligare att förfalska ett körkort än att köra utan
Skulle säga detsamma, om han ändå ska köra olagligt varför inte skita i den där lappen? Blir ändå bara värre om dom kommer på att den är förfalskad.
ktm_danielsson skrev:
Skulle säga detsamma, om han ändå ska köra olagligt varför inte skita i den där lappen? Blir ändå bara värre om dom kommer på att den är förfalskad.
exakt fatta konsekvenserna han kommer få om dom märker att det är förfalskat, lär komma in i registret + böter och hela svängen, ifall du kör utan kort så får du för olovlig körning och sen böta om du har trimmat
den
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Identitetsförfalskning klassas det som, det är ett jävligt grovt brott kan jag säga dig.
Jag åkte på 4 k böter för att köra trim o ingen försäkring + fara för andra ( smet men de var grus o ja kör me scooter så det blev ganska så halt med slics)
Han ska inte ha den för att lura snuten. Han ska ju lura sina päron att han fick kortet, han håller på att ta det.
Jag ska inte låna ut det utan byta hans namn på pappret ( photoshopa ) dit hans namn istället för mig, så hans föräldrar ger honom moppenycklarna. Så vi kan ha kul och köra nu i sommar, han ska ändå trimma så det e skit samma. Han har bara trafikverksprovet kvar.
Men åter till frågan. Vill ngn vara supergullig och skanna In pappret åt mig?
Eller så håller han sig tills han gjort provet som en annan fick göra så slipper ni problem med allt som de andra nämnt och kan glida runt och ha kul ändå även om det är jävligt jobbigt att se sommaren glida förbi och ha provtid i slutet på lovet