jaa det tycker jag med!Sandstr0m skrev:Äntligen carro!! blev så sjukt snyggtycker det va bra du tog lila som som vi sa i chatten för ett bra nog tag sen
kommer det nå mer på moppen? :O
det kallas skillz kevinkevinspeedfight skrev:KevinSpeedfightWannabe skrev:vadå, jag som egofotar ju ((:kevinspeedfight skrev:
stolt fotograf ;D
ääh sluta ljug nu.
haha tackBorn2Ride skrev:FYFAN VA FUL OCH ÄCKLIG.... ser att kevin har varit på den och tattarmeckat...
Nää den är jätte fiiiin bra jobbat carro
har ju miniblinkers fram, får se om jag orkar fixa nytt lyse o.s.v. bak, ska försöka få inbyggda blinkers isfJosef Jabbari skrev:Fixa mini blinker oxå och flytta in dom det vor snyggare
har en höjningssats, men mitt centralstöd e typ trasigt så kan inte ha höjningsats förns jag skaffat sidostöd för annars kan den inte stå uppAndersoNN skrev:Snälla köp en höjningstas till den :(Men annars var den skit fin!:D
har en höjningssats, men mitt centralstöd e typ trasigt så kan inte ha höjningsats förns jag skaffat sidostöd för annars kan den inte stå uppAndersoNN skrev:Snälla köp en höjningstas till den :(Men annars var den skit fin!:D
Hihi (A)Speedy1FTW skrev:Det blir så när man har orginal stöd ^^ gör som jag gjorde, ta bort central stödet och kör utansen så införskaffar du ett sidostöd, kan rekommendera Buzzeti! Snygg moppe också
fast måste säga att jag tycker kevins speedy är snyggare D: Och DU såg inte så pjåkig ut heller xD
jag tycker båda är ganska najskevinspeedfight skrev:Hihi (A)Speedy1FTW skrev:Det blir så när man har orginal stöd ^^ gör som jag gjorde, ta bort central stödet och kör utansen så införskaffar du ett sidostöd, kan rekommendera Buzzeti! Snygg moppe också
fast måste säga att jag tycker kevins speedy är snyggare D: Och DU såg inte så pjåkig ut heller xD
alla vill juh sen den/henne bakifrån juh ((aaa))Born2Ride skrev:Hon ska fixa detekenARK skrev:gryymt snygg aerox ! men vill se bild baikifrån på deninförskaffa ett nyttbaklyse och bcd extreme underkåpa köp på easyparts.nl kostar runt 600kr för båda
willemedDERBIN skrev:alla vill juh sen den/henne bakifrån juh ((aaa))Born2Ride skrev:Hon ska fixa detekenARK skrev:gryymt snygg aerox ! men vill se bild baikifrån på deninförskaffa ett nyttbaklyse och bcd extreme underkåpa köp på easyparts.nl kostar runt 600kr för båda
men ja ngt snyggt baktill hade vart trevligt
det finns många kåta p12 härkevinspeedfight skrev:willemedDERBIN skrev:alla vill juh sen den/henne bakifrån juh ((aaa))Born2Ride skrev: Hon ska fixa det
Lugn och fin nu gosse lilla.
HAHAHA! pedobearwillemedDERBIN skrev:alla vill juh sen den/henne bakifrån juh ((aaa))Born2Ride skrev:Hon ska fixa detekenARK skrev:gryymt snygg aerox ! men vill se bild baikifrån på deninförskaffa ett nyttbaklyse och bcd extreme underkåpa köp på easyparts.nl kostar runt 600kr för båda
ALLRIGHT ;Dadamdd skrev:vicke xX SMT skrev:HAHAHA! pedobearwillemedDERBIN skrev: alla vill juh sen den/henne bakifrån juh ((aaa))
men ja ngt snyggt baktill hade vart trevligt![]()
Hahaha, +1!
jassåKevinSpeedfightWannabe skrev:jag e faktiskt äldrewillemedDERBIN skrev:ALLRIGHT ;Dadamdd skrev:
Hahaha, +1!
U MAD ;D ? U JELLY ;D ?
nej men lite får man bjuda på![]()
btw ÄR inte hon 15 o.O ? host ?äldre än dig