Ny TSR film - TSRs finaste mopeder och motorcyklar

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.

Bra idé?

Ja
64
86%
Nej
3
4%
Sådär, kan finslipas lite
7
9%

Antal röster: 74

Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Derbi_quiz skrev:Bild
Bild
Hoppas den är bra nog;) inte super stylad men är min pärla iaf <333
höhö, kunde du inte hitta ett ännu mer pikant grannfordon på bilden?
Snacka om hund o katt.... :lol:
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
fredde802
Svårstartad skrothög

Inlägg av fredde802 »

vicke xX SMT skrev:
ServerError skrev:
vicke xX SMT skrev:tycker de va en ganska dålig idé detta eftersom alla verkar tro att dom har en speciell, unik och snygg moppe.. tycker att du ska plocka bilder från folks gallerier istället :)
De var taskigt sagt, alla som lagt upp bilder har ju snygg moppe
Ja, men alla som har lagt upp en bild här har väll inte TSR's finaste moppe? Har själv fått kommentarer att min har varit snygg men inte lägger jag upp den här för det.. På första sidan ser du ett par av TSR's finaste.. (KTM_Danielsson, Somlow, MartenRRX, B2R, Kevinspeedfight, PipaZ, Pontusandersson95, Aerox1995, Osten R, )
men alla som tycker att dom har en snygg moppe kan ju ta och lägga upp foto på sin så tar den som gör filmen bara dom som duger ;)
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.

ställ hellre en dum fråga än förbli dum :P

ktm sx 125 2003
Yamaha aerox 03 med 70cc sport setup :P

(OBS)(OBS) har du två stycken svarta z kåpor till aerox i luleå trakten till salu pm:a mig!!!
Användarens profilbild
NorstedT
Elmoped

Inlägg av NorstedT »

Bild

Bild

Hoppas att den får vara med! :D
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Okej, tråden har blivit väldigt rörig nu.
Och Nordstedt ta bort namnet/gör det mindre eller diskretare för att ha nån chans. Om en har namn vill alla ha det, så helst inget alls.

Jag kommer gå igenom hela tråden igen, ta alla jag tycker platsar.
Alla som vill får forsätta lägga upp här, värt ett försök!

Regler :
*
Inga stora, knallrosa namn. Vill du absolut ha ditt namn med får du smyga in det lite i ett hörn väldigt diskret! Om en ska ha namn vill alla ha det, och stora namn sänker bilden (den blir fulare).

* Alla är välkomna att lägga upp bilder, jag rensar bort dom jag inte tycker platsar. Men att lägga upp en original aerox med lite stage6 dekaler är slöseri med tid.

* Det är två bilder per användare om dom är tagna från olika vinklar

* Ni som vill diskutera varandras mopeder/bilder eller vad fan som helst är välkomna att växla adress med varandra och bli brevvänner. Inget OT i tråden, det kommer rapporteras till moderatorer.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

gör en ny tråd och admin lås denna och så sätter du reglerna från början och tar bort allt ot och alla dåliga bilder sedan så blir det lättast :)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Victorh skrev:gör en ny tråd och admin lås denna och så sätter du reglerna från början och tar bort allt ot och alla dåliga bilder sedan så blir det lättast :)
Mja får nog bli så. Mod kan låsa tråden p.g.a för mycket OT och oklarheter av regler osv.
Bild

Jag är odödlig
Skriv svar