PGO pmx naked har även en kopia av Koso XR-SA mätaren. Siffrorna är exakt på samma placering osv. (har själv kollat upp det) Vet dock inte om dem finns att köpa separat.
to0b skrev:PGO pmx naked har även en kopia av Koso XR-SA mätaren. Siffrorna är exakt på samma placering osv. (har själv kollat upp det) Vet dock inte om dem finns att köpa separat.
PGO original mätare:
O crap O.O
jarå man lär sig saker ännu så
men jag sysslar inte med bög pulkor ändå så (a)
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
to0b skrev:PGO pmx naked har även en kopia av Koso XR-SA mätaren. Siffrorna är exakt på samma placering osv. (har själv kollat upp det) Vet dock inte om dem finns att köpa separat.
PGO original mätare:
O crap O.O
adamdd skrev:Hittade på en kinesisk sida, men då måste man minst beställa 100st.
Och vet inte priset, och jag behöver ju bara 1..
hahah, sälj vidare de 99 resterande..
länka hemsida!
haha känner igen det där, kan det vara alibaba eller vad den heter ?
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
PGO original mätare:
O crap O.O
"ok" mangaboy!
inget illa menat
vad menar du med manga boy btw xD
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
haha känner igen det där, kan det vara alibaba eller vad den heter ?
FOB Price: US $1 - 20 / Unit
Get Latest Price
Port: shanghai
Minimum Order Quantity:
100 Unit/Units
Supply Ability: 200000 Unit/Units per Month
Payment Terms: L/C,T/T,MoneyGram
Ganska billigt ~ 10-200:- svenska kronor styck!
Jo det är billigt, men slutändan blir det 20 000kr + frakt förstås att betala, iof kanske du får tillbaka pengarna om du lyckas sälja alla men inte så säkert
OJ, såg nu att jag lagt denna i cross/supermotard tråden,
kan någon moderator flytta den här?
Sorry
Så länge du ger fan i moppen min så bryr jag mig inte vad du gör