Nån gång denna sommar ska jag få överta morsans gamla Tunturi Supersport som har stått i still sen 80-talet minst, är det bara att tanka med fräsch bensin och ny olja eller måste jag se över nått mer? Tändstift kanske ska bytas med
Ursäkta bumpen, men jag kollade på Wikipedia och där står det att de har "Bosch W7AP" tändstift, tillverkas dessa fortfarande eller finns det moderna motsvarigheter?
Den har en Puch VZ50N4 motor, vilken bensin ska man köra dessa på?
ValoPallo skrev:Ursäkta bumpen, men jag kollade på Wikipedia och där står det att de har "Bosch W7AP" tändstift, tillverkas dessa fortfarande eller finns det moderna motsvarigheter?
Den har en Puch VZ50N4 motor, vilken bensin ska man köra dessa på?
det finns säkert nyare ja
kör med 95 med 3% ...
med den nya bensien ovs :/
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
ValoPallo skrev:Ursäkta bumpen, men jag kollade på Wikipedia och där står det att de har "Bosch W7AP" tändstift, tillverkas dessa fortfarande eller finns det moderna motsvarigheter?
Den har en Puch VZ50N4 motor, vilken bensin ska man köra dessa på?
det finns säkert nyare ja
kör med 95 med 3% ...
med den nya bensien ovs :/
Men det ska dom väl sluta sälja? Hur fan gör jag då?
ValoPallo skrev:Ursäkta bumpen, men jag kollade på Wikipedia och där står det att de har "Bosch W7AP" tändstift, tillverkas dessa fortfarande eller finns det moderna motsvarigheter?
Den har en Puch VZ50N4 motor, vilken bensin ska man köra dessa på?
det finns säkert nyare ja
kör med 95 med 3% ...
med den nya bensien ovs :/
Men det ska dom väl sluta sälja? Hur fan gör jag då?
Övergår till E10. Du kan antagligen köra på E10 då din är såpass ny ;P
Annars äre bara köra på 98 om ni har de i Finland