jag flaggade alla frågorna jag var osäker på sen gjorde jag alla jag var säker på sen hade jag ca 30 min att svara på ungefär 10 frågor och gå igenom dom
precis som han oavnför säger, se till att ha läst hela boken, nästan bara det jag gjorde och jag fick g på första försöket, och läs igenom noga och kolla igenom dina svar efteråt så ska du se att det går bra
lycka till!
som alla andra sagt så läs noga! Jag läste en fråga ja inte fattade minst 10ggr, sen fattar man
Det kommer säkert gå bra det är inte så svårt som alla säger! Lycka till!
Jag märkte att jag gjorde ett fel, flagga inte en fråga du tror det finns ett logiskt svar på... Det gjorde jag med flera, kuggade mig på nästan alla och fick 51 poäng För andra gången dessutom...
LYCKA TILL!
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!
man behöver verkligen inte kunna hela AM boken.. jag lästa ca 10 sidor i den sen tränade jag på datorn på testerna där och fick godkänt massor av ggr och sen läste jag i vägmärkeshäftet så fick jag 60/65
Nutbreaker skrev:man behöver verkligen inte kunna hela AM boken.. jag lästa ca 10 sidor i den sen tränade jag på datorn på testerna där och fick godkänt massor av ggr och sen läste jag i vägmärkeshäftet så fick jag 60/65 :)
Håller med, jag öppnade inte ens mina böcker utan gick på faserna direkt och lärde mig av dom, fick 63 på provet utan att läst en rad i boken :)