Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

daveneos skrev:
D3nnis skrev: och så ska hon alltid bita mig
akta dig hon är kanske en vampyr 8)
tråkigt men jag skratta :lol:
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

wille95 skrev:
daveneos skrev:
Hahahaha jo de fins kanske en risk för de ;)
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

wille95 skrev:
daveneos skrev:
MAn skrattar åt allt på natten ;)
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

kul att tjejjen man gillar sitter på en polares mage och strular..... ska fan bli bög
GRieju
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av GRieju »

D3nnis skrev:kul att tjejjen man gillar sitter på en polares mage och strular..... ska fan bli bög
näefan, de e då du i smyg ska säga till tjejen att han har herpes :/
ktm_danielsson skrev:
Startgas på kicken... ?

Edit: Såg att du var från stockholm, förklarar allting
antonpg94
Herr Åström
Kontakt:

Inlägg av antonpg94 »

tjena igen!

jag tror att jag skippa den tjejen, jag har träffat Ida som verkar mycket mer lovande :wink:
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

GRieju skrev:
D3nnis skrev:kul att tjejjen man gillar sitter på en polares mage och strular..... ska fan bli bög
näefan, de e då du i smyg ska säga till tjejen att han har herpes :/
haha. ska fan göra de xD
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Ska vi starta en klubb? ;)
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

ValoPallo skrev:
får man vara med???!! :o
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Born2Ride skrev:
ValoPallo skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=vlIm-riMN6Q&t=13
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

ValoPallo skrev:
ja själcklart!! :(
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

Born2Ride skrev:
ValoPallo skrev:
ja visst :roll:
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Tjenare grappar!

Har legat lite lågt ett tag nu....
Men eftersom jag skriver här så måste ju ngt ha hänt :wink:

Jo igår så hade tre polare en fest för att dom alla 3 fyller år ungefär samtidigt. Inget barnkalas alltså.
Men iallafall... det var så att jag, en polare och en polares tjej & hennes kompis spelade kort.
Polarens tjejs kompis väljer jag att döpa till Mia i detta fall.

Jag satt brevid "Mia" när vi spelade då. Vi hade setts förr, men liksom aldrig pratat ngt vidare, men igår så blev det en del. Vi satt och fuskade med korten under bordet och skrattade och hade oss.
Hon tappade kort på golvet och la huvudet i mitt knä, när hon böjde sig ner efter det.
Jag har precis snaggat mig med, så hon satt och tog en hel del i håret! :lol:

Efter ett tag så gick min polare och polarens tjej, så att det bara var jag och "Mia" kvar. Då pratade vi ännu lite mer och spelade säkert i 45 min.
Varje gång jag vann eller drygade lite med korten så började hon slå mig och skratta och även liksom ta på mig lite, nmi förstår vad jag menar :wink:
hon ville att vi skulle dela på hennes öl och lite så :)
Efter att vi spelat klart så¨gick hon iväg men sa innan "jag kommer snart tillbaka", vad bra tänkte jag :P
så satt först och väntade ett tag, men hon kom inte, då gick jag och dansade och lite så, men såg inte till henne på 1-2 timmar. Sen när vi skulle åka hem så kommer hon ut från toaletten, men såg inte mig.
Sen såg jag inte henne mer, så vi åkte hem.

Och idag är det som alltid att man ångrar sig att man inte frågade efter hennes nummer och liknande. Men jag vet ju vad hon heter och så, jag kan ju fråga hennes kompisar om det :)
Men vad tycker ni att jag ska göra, ska jag försöka eller var det liksom bara en en-gångsförseelse?

MVH
:)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

prata med henne så lär du ju märka hur seriös hon va? :P

annars på fester när alla börjar bli lite runda om fötterna så är de bara te att tafsa lite lätt typ nypa henne lite på rumpan, nyper hon tbx eller slår dig lite och skrattar så är hon oftast intresserad, om hon dock blir sur så är de bara att säga att man skojade och avbryta :P

raggnings move off the day, gå upp bakom tjejen nyp henne i röven,få ögonkontakt, blinka med ena ögat och fråga om hon vill ha en snus ;)
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

hahaha, järnspikar snusen, det var den som gjorde att det inte gick wedigt ;(

Så du tycker att jag ska skicka till henne?! :)
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

självklart ;)

säg gärna nått som "kommer du ihåg när vi lirade kort där fyfan va roligt ;) , borde vi nästan göra igen ^^ ".

ja de va snusen som fattades :(

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

"borde vi nästan göra igen" :lol:
det är en klar 10:a :wink:
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing

Inlägg av D4NI3L »

D3nnis skrev:
Born2Ride skrev:
ValoPallo skrev: Ska vi starta en klubb? ;)
ja visst :roll:

för nog ta och göra en intresselista :wink:
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

ja de är ju perfekt ;) en klar invit utan att verka framfrusig (lokalt uttryck) ;)

Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

fyfan vad jobbigt ,en tjej i min paralell klass skriver på MSN typ hela tiden och jag gillar henne inte ens hon är bara dryg och jobbig, jag ahr sagt åt henne att jag inte gillar hon och att hon ska sluta tjata hela tiden men hon ger inte upp, vad fan ska man göra!? funderar på att blocka men då börjar hon skriva på FB och SMS istället vilket är myycket jobbigare! :/
Stuntriding is not a crime!
Användarens profilbild
2stroke4ever
King of the street
Kontakt:

Inlägg av 2stroke4ever »

Nutbreaker skrev:fyfan vad jobbigt ,en tjej i min paralell klass skriver på MSN typ hela tiden och jag gillar henne inte ens hon är bara dryg och jobbig, jag ahr sagt åt henne att jag inte gillar hon och att hon ska sluta tjata hela tiden men hon ger inte upp, vad fan ska man göra!? funderar på att blocka men då börjar hon skriva på FB och SMS istället vilket är myycket jobbigare! :/
säg åt henne att du inte gillar henne bara. Att du inte är intresserad och säg det så hon fattar och inte prata i gåtor :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=18429
Yamaha dt50r projekt!

NYTT projekt, Suzuki rm125 07.
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=23594

Check it out god damn it och kommentera! <3
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Nutbreaker skrev:fyfan vad jobbigt ,en tjej i min paralell klass skriver på MSN typ hela tiden och jag gillar henne inte ens hon är bara dryg och jobbig, jag ahr sagt åt henne att jag inte gillar hon och att hon ska sluta tjata hela tiden men hon ger inte upp, vad fan ska man göra!? funderar på att blocka men då börjar hon skriva på FB och SMS istället vilket är myycket jobbigare! :/
Anfall är bästa försvar! Var lika dryg tillbaka, eller ännu bättre:

Kom överens med en tjejkompis (Dom är faktiskt väldigt bra att ha, om du inte har en får du skaffa ;) ) om att ni ska låtsas vara ihop, eller småflirtiga, se till att hon ser er tillsammans, gärna så ofta som möjligt

När hon börjar få den där svarta blicken lägger du in nådastöten, typ en kyss om du vågar, då kommer hon antingen att backa rejält eller så blir hon riktigt intresserad

I det senare fallet återstår väl bara att säga till på skarpen, modell dagisbarn
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

[quote="ValoPallo"][quote="Nutbreaker"]fyfan vad jobbigt ,en tjej i min paralell klass skriver på MSN typ hela tiden och jag gillar henne inte ens hon är bara dryg och jobbig, jag ahr sagt åt henne att jag inte gillar hon och att hon ska sluta tjata hela tiden men hon ger inte upp, vad fan ska man göra!? funderar på att blocka men då börjar hon skriva på FB och SMS istället vilket är myycket jobbigare! :/[/quote]

Anfall är bästa försvar! Var lika dryg tillbaka, eller ännu bättre:

Kom överens med en tjejkompis (Dom är faktiskt väldigt bra att ha, om du inte har en får du skaffa ;) ) om att ni ska låtsas vara ihop, eller småflirtiga, se till att hon ser er tillsammans, gärna så ofta som möjligt

När hon börjar få den där svarta blicken lägger du in nådastöten, typ en kyss om du vågar, då kommer hon antingen att backa rejält eller så blir hon riktigt intresserad

I det senare fallet återstår väl bara att säga till på skarpen, modell dagisbarn[/quote]

jo, jag har ju försökt med att chatta och snacka med en som hon hatar fast hon är faktist rätt schysst så de skadar inte att snacka lite men hon som är jobbig slutar inte ändå........... vill inte heller va taskig och skälla på henne , tveksamt läge men jag får la säga till henne på skarpen Ändå...
jarken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jarken »

Nutbreaker, kör en typ:

-får jag berätta en hemlighet för dig?
-aa * :D:D:D:D:D:D:D*
-tror jag är kär i en tjej i klass xx..tror du jag har en chans? :roll:

Den ilr liknande brukar jag köra om en tjej pratar mycket med mig, eller gjorde iaf. Prata om någon annan tjej så dem blir svartsjuka, annars har "elak stilen" fungerat i de flesta fallen också :)
Karlssoonn
Elmoped

Inlägg av Karlssoonn »

Tja, hoppas att jag skulle kunna få lite hjälp/råd här.

Det började med att jag konfirmerades nu i somras och vi var en ganska stor konfagrupp på ungefär 70 pers. Och jag gick i den konfan med mina polare och det var några tjejer i våran grupp som man visste vilka det var men aldrig pratat/umgåtts med dom. Och jag och mina polare hade vårat rum brevid deras så vi började prata och så med dom och vi började umgås. Och efter vi hade konfirmerat oss så var vi med dom nästan varje dag och var på stranden och kollade film hos varandra och så. Och jag fick ihop det med en av dom tjejerna och vi myste och så typ nästan varje gång vi träffades. Och så sov vi över en gång hos en av tjejerna jag, mina och hennes kompisar och vi låg uppe till 6 på morgonen och strulade pratade osv. Sen åkte jag och min familj till danmark och var där i 2 dagar. Sen var tjejen jag gillade hennes kompisar mina polare och några andra hemma hos min klasskompis och bara chillade på kvällen när jag var i danmark. Och då fick jag typ massa sms typ som "önskar att du var här", "saknar dig" osv och då tänkte jag att hon verkligen gillade mig för jag gillade verkligen henne så jag blev skit glad. Och efter danmark fortsatte vi att umgås som vanligt men sen var det fest hos en klasskompis och då märkte jag att det inte var något som stämde med hon alltså hon verkade inte intresserad längre typ om ni fattar. Och jag frågade var det var om det hade hänt något eller vad som var problemet. Och då svarade hon "inget" men jag fattade att det var något som inte var rätt så jag drog iväg henne och frågade vad det var. Hon sa att hon inte gillade mig på "det" sättet och att hon aldrig hade vetat hur hon kände, jag blev helt paff vi hade umgåtts hela sommarlovet och sen berättar hon det här precis innan sommarlovet är slut. Jag blev ju skit ledsen eftersom jag gillade henne som fan och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Det här hände för ungefär 1 månad sen och jag och mina polare umgås fortfarande med tjejerna men det är inte på samma sätt som förut och jag gillar henne fortfarande.

)Allt detta hände på sommarlovet)

Tänker på henne nästan hela tiden!

Vad kan jag göra?

Tacksam för hjälp!
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

jarken skrev:Nutbreaker, kör en typ:

Den ilr liknande brukar jag köra om en tjej pratar mycket med mig, eller gjorde iaf. Prata om någon annan tjej så dem blir svartsjuka, annars har "elak stilen" fungerat i de flesta fallen också :)
kolla att du är ensam hemma sedab frågar du om hon vill komma ut och köra sitta på med dig :)

efter det säger du att du hqr kallt att ni far till dig och hämtar en jacka sen så börjar du bara hångla du märker om hon inte vill det så då för du hem hon.
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Eller en klockren klassiker:

Lura med henne ut på en moppetur, när ni har kommit en bit in i en skog eller nått så vrider du av kranen och blir fruktansvärt förvånad över att soppan är slut, sen gör du "ditt" och vrider på kranen igen och kickar igång och utbrister "Nämen! Nu funkar den igen! Ska du ha skjuts?"

Men se till att hon inte har soppa med sig, då skiter det sig

Annars är humor en bra sak att ha, om du lyckas få henne att asgarva riktigt ordentligt så har du god chans att träffa henne igen, såvida du har hittat nån riktig purjolök
Karlssoonn skrev: mycket text
***** vilken konfagrupp, vi var 13 st....

Men i alla fall, Shit Happens som man brukar säga, om hon inte visar nått intresse när du pratar med henne så är nog relationen ganska död, sånt händer ibland, egentligen bara att packa ihop och gå vidare :(
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

ValoPallo skrev:Eller en klockren klassiker:

Lura med henne ut på en moppetur, när ni har kommit en bit in i en skog eller nått så vrider du av kranen och blir fruktansvärt förvånad över att soppan är slut, sen gör du "ditt" och vrider på kranen igen och kickar igång och utbrister "Nämen! Nu funkar den igen! Ska du ha skjuts?"

Men se till att hon inte har soppa med sig, då skiter det sig

Annars är humor en bra sak att ha, om du lyckas få henne att asgarva riktigt ordentligt så har du god chans att träffa henne igen, såvida du har hittat nån riktig purjolök
Karlssoonn skrev: mycket text
y
***** vilken konfagrupp, vi var 13 st....
i
Men i alla fall, Shit Happens som man brukar säga, om hon inte visar nått intresse när du pratar med henne så är nog relationen ganska död, sånt händer ibland, egentligen bara att packa ihop och gå vidare :(
har du testat det ens? senbhar int nyare moppar kran :)
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

jarken skrev:Nutbreaker, kör en typ:

tack, har gjort ett försök nu genom att säga att hon är jobbig , hoppas hon slutar ^^
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Victorh skrev:har du testat det ens? senbhar int nyare moppar kran :)
Jag läste det i dassboken, lol

Just därför man kör Tunturi :D
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

Blev nyss dumpad på fb, hur jävla känslosamt och moget är inte det?
Användarens profilbild
2stroke4ever
King of the street
Kontakt:

Inlägg av 2stroke4ever »

kjelle skrev:Blev nyss dumpad på fb, hur jävla känslosamt och moget är inte det?
oj.. sååååååå jävla dåligt! Vet hur det är. mitt ex dumpade mig via msn och fick ha en vän som stöd? Det suger riktigt jävla dyng hårt. Hur länge hade ni varit tillsammans?
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=18429
Yamaha dt50r projekt!

NYTT projekt, Suzuki rm125 07.
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=23594

Check it out god damn it och kommentera! <3
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

kjelle skrev:Blev nyss dumpad på fb, hur jävla känslosamt och moget är inte det?
Det var jävligt lågt.. fins fan en gräns..
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

2stroke4ever skrev:
oj.. sååååååå jävla dåligt! Vet hur det är. mitt ex dumpade mig via msn och fick ha en vän som stöd? Det suger riktigt jävla dyng hårt. Hur länge hade ni varit tillsammans?
tror vi va tillsammans i ungefär 3 månader. Man kan ju fan inte tro att denna mänska snart ska fylla 18, var det inte typ så man gjorde när man var typ 11-12 år?...
Användarens profilbild
Tobbe_gp1
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Tobbe_gp1 »

kjelle skrev:
2stroke4ever skrev:
tror vi va tillsammans i ungefär 3 månader. Man kan ju fan inte tro att denna mänska snart ska fylla 18, var det inte typ så man gjorde när man var typ 11-12 år?...

jo typ.själv fick man veta idag att det va slut mellan mig o min tjej genom rykten från massa andra o så ringde jag henne o det stämde .oxå jävligt drygt.
Skriv svar