Fatbar Styre

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
JesperN
Elmoped

Fatbar Styre

Inlägg av JesperN »

Tror ni att det är snyggt med guldigt fatbarstyre på min moppe? själv tycker ja det ar as snyggt 8) :D
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Självklart ;)

Jag ska själv köpa ett guldigt Fatbar snart ;)
Bild
Användarens profilbild
JesperN
Elmoped

Inlägg av JesperN »

hehe okej det ska ja med när jag får pengar :D
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

jag väntar på pengar och att biltema här i skövde ska öppna :P
Bild
Användarens profilbild
JesperN
Elmoped

Inlägg av JesperN »

ska du köpa fatbar där?:P om du ska det vet du om det är bra för då ska ja köpa det i karlstad på biltema :D
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

JesperN skrev:ska du köpa fatbar där?:P om du ska det vet du om det är bra för då ska ja köpa det i karlstad på biltema :D
Det är samma kvallité som på ex Renthal kan jag nästan lova, de enda som skiljer är liksom märket.
Bild
Användarens profilbild
JesperN
Elmoped

Inlägg av JesperN »

och priset säkert biltema brukar va billigt:P då ska jag köpa där :D
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

JesperN skrev:och priset säkert biltema brukar va billigt:P då ska jag köpa där :D
Styre 28,6mm 269:-
Styrfäste 28,6mm 189:-
Bild
Användarens profilbild
JesperN
Elmoped

Inlägg av JesperN »

lite skillnad du får hela kittet på biltema för va tex renthal styre kostar ju :D
neos_50
Elmoped

Re: Fatbar Styre

Inlägg av neos_50 »

JesperN skrev:Tror ni att det är snyggt med guldigt fatbarstyre på min moppe? själv tycker ja det ar as snyggt 8) :D

det vore ju bra o lämna information, t ex. då vilken moppe det är ?
hur ska någon kunna säga att det är snyggt om de inte vet de , visst de kan tycka att styret är snyggt själv , men passar de in på moppen , vem vet de ?
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

neos_50 skrev:
JesperN skrev:Tror ni att det är snyggt med guldigt fatbarstyre på min moppe? själv tycker ja det ar as snyggt 8) :D

hur ska någon kunna säga att det är snyggt om de inte vet de , visst de kan tycka att styret är snyggt själv , men passar de in på moppen , vem vet de ?
Kolla hans galleri, han har en Derbi limited
Bild
Användarens profilbild
lule
Kinaraket

Inlägg av lule »

du har ju redan guldigt styre på den :twisted:
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

lule skrev:du har ju redan guldigt styre på den :twisted:
fatbar är en annan sak,,,
Bild
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Rabxorzz skrev:
JesperN skrev:ska du köpa fatbar där?:P om du ska det vet du om det är bra för då ska ja köpa det i karlstad på biltema :D
Det är samma kvallité som på ex Renthal kan jag nästan lova, de enda som skiljer är liksom märket.
Hahahhahaha Tror du på det själv eller? :lol: Renthal är bland de bästa styrerna och de är gjorda för riktiga crossar o inte som biltemas som mer är gjort till wannabe china crossar:P Tro mig... Kvalitetsskillnaden är enorm! Går inte att jämföra tex lack, hållbarhet o dessutom är renthal snyggare 8)
YAMAHA YZ Racing
neos_50
Elmoped

Inlägg av neos_50 »

Rabxorzz skrev:
neos_50 skrev:

Kolla hans galleri, han har en Derbi limited
ja men man kanske inte orkar de hela tiden , han kan ju skriva vad han har för moppe ffs.
de här forumet är så jävla dåligt uppbyggt , nya trådar för varje liten grejj .
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Yamaha_rider skrev:
Rabxorzz skrev:
Hahahhahaha Tror du på det själv eller? :lol: Renthal är bland de bästa styrerna och de är gjorda för riktiga crossar o inte som biltemas som mer är gjort ill wannabe china crossar:P Tro mig... Kvalitetsskillnaden är enorm!
Du förstår inte riktigt vad jag menar, Till moppar är de samma "kvallité" eller vad man nu ska säga de, för dom håller lika länge osv, böjs lika lätt!
Bild
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Nej Nej jag lovar åker du ikull håller Renthal styret men Biltemat böjs. O lacken kommer flagna på biltemas men inte på Renthal. Man får vad man betalar för men visst ska du ha de på din moppe så köp Biltemas för man lägger ju inte 1500 på ett styre tioll moppe..
YAMAHA YZ Racing
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Yamaha_rider skrev:Nej Nej jag lovar åker du ikull håller Renthal styret men Biltemat böjs. O lacken kommer flagna på biltemas men inte på Renthal. Man får vad man betalar för men visst ska du ha de på din moppe så köp Biltemas för man lägger ju inte 1500 på ett styre tioll moppe..

Lite de här jag menar också,, om biltemas styre böjs när du ramlar med MOPED så böjs nog renthal också, och färgen kan lackas om, ( vilket jag ska göra till en finare guld )

Men som du säger, man får vad man betalar för, men ovärt till en moped
Bild
Användarens profilbild
lule
Kinaraket

Inlägg av lule »

brosan köpte guld styre för ca1500 kr och det har hålt hut jävla bra som häls .han blev på körd av en annan moppe och det böjdes inte ett skit men fram framgafeln böjde sig i stället så köp ett lite dyrare styre isttället för behöva köpa nytt varje gång du lägger den sidan.
Användarens profilbild
rrx_pojken
Svårstartad skrothög

Inlägg av rrx_pojken »

Jag har ett renthal fatbar i grå/silver fett nice :D snyggt och skönt att köra med 8)
KÖR CPI SM -08, INTE RRX LÄNGRE!
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Rabxorzz skrev:
Yamaha_rider skrev:Nej Nej jag lovar åker du ikull håller Renthal styret men Biltemat böjs. O lacken kommer flagna på biltemas men inte på Renthal. Man får vad man betalar för men visst ska du ha de på din moppe så köp Biltemas för man lägger ju inte 1500 på ett styre tioll moppe..

Lite de här jag menar också,, om biltemas styre böjs när du ramlar med MOPED så böjs nog renthal också, och färgen kan lackas om, ( vilket jag ska göra till en finare guld )

Men som du säger, man får vad man betalar för, men ovärt till en moped

Varför skulle det göras det?
Renthal är säkerligen mer hållbarare än Biltema styret, tror inte renthal styret skulle nöjjas.

Lacka styren blir skitfult.
Användarens profilbild
JesperN
Elmoped

Inlägg av JesperN »

vet att jag har guldigt men skulle bli mkt snyggare med ett fatbar men ja ska nog köpa renthal eftersom ni säger att bilteema inte är nått bra:P :D
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

JesperN skrev:vet att jag har guldigt men skulle bli mkt snyggare med ett fatbar men ja ska nog köpa renthal eftersom ni säger att bilteema inte är nått bra:P :D
Det är inget fel på biltemas, men de håller inte för att köra cross med ;)
Bild
Användarens profilbild
JesperN
Elmoped

Inlägg av JesperN »

okok
Koniz
Varnad

Inlägg av Koniz »

Rabxorzz skrev:Det är inget fel på biltemas, men de håller inte för att köra cross med ;)
WORD! Biltemas håller om man kör med mopeden där den ska köras.Köpa ett Renthal till en moppe är lite väl att slänga pengarna i sjön tycker jag :wink:
Användarens profilbild
maximannen
Gasres

Inlägg av maximannen »

Jag har ett biltema styre och det är as skönt att köra med och håller tillräckligt för moppe :D
Bild
Användarens profilbild
verrox
Elmoped

Inlägg av verrox »

maximannen skrev:Jag har ett biltema styre och det är as skönt att köra med och håller tillräckligt för moppe :D
ska man bara köra moppe är det inte direkt så att det inte håller, det handlar om att man vill verka cool och tuff när man säger att det suger :)
blir att köpa ett sånnt till sx 50'n snart :)
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

verrox skrev:
maximannen skrev:Jag har ett biltema styre och det är as skönt att köra med och håller tillräckligt för moppe :D
ska man bara köra moppe är det inte direkt så att det inte håller, det handlar om att man vill verka cool och tuff när man säger att det suger :)
blir att köpa ett sånnt till sx 50'n snart :)
Jag köper så fort jag har pengar :D

Bilteme öppnar på torsdag här i sklövde :)
Bild
Låst