Hejsan håller på att plocka av trimmet och sätta på orginal delarna då jag tröttnat men cylinderfotspackningen gick sönder så jag undrar om man kan göra en packning av mjölkkartong?
ValoPallo skrev:Lite offtopic: Kan man tröttna på trim?
ja det kan du !
jag har tröttnat att du måste varva så mycket
lika dant på både moppen och epan
man måste varva för att komma ngn stans så ja du kan trött a xD
om inte annat är det väl skönt att slippa skita på sig så fort man ser en polisbil i backspegeln
Fan polisen här är ju glada som fan och vinkar och skit haha orka va rädd för snuten
Men kan erkänna att jag också blev rädd för några dagar sen, fast då körde jag över skolgården in på en smal cykelväg där man inte får åka moped så kommer snuten, då kan jag erkänna att jag blev skraj och vände fort som fan
vicke xX SMT skrev:
HAAHAHAHAHAHAHAHAH! fan va ja skratta då ja läst dehe
snuten är överskattade av mopedister.
Pröva att möta dom i 95blås igenom byn så kan vi nog fan se att dom vänder och inte alls är trevliga om dom lyckas stanna dig ..
Tror inte dom vänder ifall en moppe möter dom i 95, dom skulle aldrig hinna ikapp (okej på en landsväg men inne i stan är moppen borta på några sekunder).
ml65: vilken jävla idiot kör i 95 blås i ett område där folk bor? Då är man helt jävla blåst i huvet och en jävla snutmagnet så man inte ens borde sitta på ett motordrivet fordon.
ValoPallo skrev:Lite offtopic: Kan man tröttna på trim?
Ja mina föräldrar tycker inte om att jag åker i stan osv... + kostar ju så sjukt mycket pengar och så krånglar det alltid med trim... Så sätter ihop orginal tycker det inte är roligt längre har hellre orginal och åker runt med kompisar då jag kör utan kort
om inte annat är det väl skönt att slippa skita på sig så fort man ser en polisbil i backspegeln
Fan polisen här är ju glada som fan och vinkar och skit haha orka va rädd för snuten
Om jag vill leka och åka snabbt tar jag bara crossen Vill atm att moppen ska gå problemfritt och billigt. Att trimma för ca 7 tusen var det värsta jag gjort i mitt liv tror jag o.o
Men kan erkänna att jag också blev rädd för några dagar sen, fast då körde jag över skolgården in på en smal cykelväg där man inte får åka moped så kommer snuten, då kan jag erkänna att jag blev skraj och vände fort som fan
HAAHAHAHAHAHAHAHAH! fan va ja skratta då ja läst dehe
haha om ni har jizz in my pants, typ den minen eller dom minerna blir det för han när han ser polisen
då skulle nog låten gått : I saw the cops and i jizz in my pants
men det var ju därför jag köpte mig en org ciao för att slippa bli jagad varje dag av polisen och så man kan ta moppen till typ närmaste ica och till och med kunna ställa den där utan att behöva oroa sig över att någon ska sno den eller att polisen kommer
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!