Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Till och börja med ska jag köra hemma har inga planer att tävla men vem vet
Test Run kommer snart
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Snyggt jobbat Kong.... Otroligt fiiin
Din morsa måste vara nöjd med dig, för du har väl lika rent å fräscht på ditt rum
Eller du kanske inte hunnit vara på rummet med tanke på den tid du lagt ner på detta objekt...Snyggt jobbat
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
Weckis skrev:Snyggt jobbat Kong.... Otroligt fiiin
Din morsa måste vara nöjd med dig, för du har väl lika rent å fräscht på ditt rum
Eller du kanske inte hunnit vara på rummet med tanke på den tid du lagt ner på detta objekt...Snyggt jobbat
Haha tack Men ibland är faktiskt stökigt i mitt rum
LUGNARAAAJ
forsan92 skrev:jaa du Kong...Den blev jävligt fräsch jämfört med vad den var från början Bra gjort!
Tack Forsan
LUGNARAAAJ
forsan92 skrev:jaa du Kong...Den blev jävligt fräsch jämfört med vad den var från början Bra gjort!
Tack Forsan
LUGNARAAAJ