Tja . har tänkt att planera ett moppe meet frammöver i västerås. innan jag börjar planera datum och sånt så skulle det underlätta om folk kan skriva upp om dom kommer så jag vet om det är någon ide att fixa i hopp ett meet. så skriv upp er om ni kommer och om ni har med er kommpisar så blire ännu bättre men skriv upp dig själv och dina kommpisar om du kommer. :D
D3nnis skrev:Tja . har tänkt att planera ett moppe meet frammöver i västerås. innan jag börjar planera datum och sånt så skulle det underlätta om folk kan skriva upp om dom kommer så jag vet om det är någon ide att fixa i hopp ett meet. så skriv upp er om ni kommer och om ni har med er kommpisar så blire ännu bättre men skriv upp dig själv och dina kommpisar om du kommer.
Jag kommer med några kompisar från hökåsen de skulle vara kul om de kan vara non gång på sommarlovet.
D3nnis skrev:Tja . har tänkt att planera ett moppe meet frammöver i västerås. innan jag börjar planera datum och sånt så skulle det underlätta om folk kan skriva upp om dom kommer så jag vet om det är någon ide att fixa i hopp ett meet. så skriv upp er om ni kommer och om ni har med er kommpisar så blire ännu bättre men skriv upp dig själv och dina kommpisar om du kommer. :D
Jag kommer med några kompisar från hökåsen de skulle vara kul om de kan vara non gång på sommarlovet. :D