Behöver inte byta vev om den som sitter i är bra.Nutbreaker skrev:du borda ha MINST 19 mm dock hade jag nog kört på 21 till den cylindern, glöm inte att du måste byta till en bättre vev alt byta nållager för jag tror den cylindern varvar ganska mycket men rätta mig om jag har fel!!
kör 24.. funkar bäst!espanjoren skrev:Eller denna 21mm'arn?
http://www.cykelkraft.se/ProduktInforma ... 8647.phtml
Tk röret klarar väll inte av 24 mm ändå?
Måste jag byta insug om jag byter förgasare?
Jag letar inte efter någon hyper, jag vill bara få lite extra skjuts i moppen då orginal kolven är sliten som fan, men röret är intakt
Och en sista fråga, vilken drevning ska man köra på med denna setupen?
10 - 48 kanske? är ute efter toppfart
Den funkar säkert bra, men jag skulle köpt en "riktig", men de är förmodligen ingen större skillnad, i alla fall inte i effekt.espanjoren skrev:Funkar denna ? Cykelkrafts egna 24 mm PWK utan powerjet.
http://www.cykelkraft.se/ProduktInforma ... 8648.phtml
det fungerar med sammaespanjoren skrev:Fan nu tog den cylindern slut, Funkar ett barikit 74cc med samma grejor eller ska jag ta ett 80cc airsal ? :O