ok då vet jag...bluerider94 skrev:inte för att va taskig eller så men en smutsig gammal dt ska vara med, bara för den är motivlackerad 20x5cm?
kunde lika gärna varit ett klistermärke
Jag tycker att en sån moped hade dragit ner lägsta "intaget" nåt enormt!
dom andra som "anmält" sig tycker jag har riktigt schyssta moppar eller en bild som gör det hela till en annan nivå..
_______________________________________________________________difaren skrev:då kan väl ja bidra me min Cpi sm
jag vet inte vad ni tycker men ja tycker den är fin
vicke xX SMT skrev:tycker de va en ganska dålig idé detta eftersom alla verkar tro att dom har en speciell, unik och snygg moppe.. tycker att du ska plocka bilder från folks gallerier istället
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Ja, men alla som har lagt upp en bild här har väll inte TSR's finaste moppe? Har själv fått kommentarer att min har varit snygg men inte lägger jag upp den här för det.. På första sidan ser du ett par av TSR's finaste.. (KTM_Danielsson, Somlow, MartenRRX, B2R, Kevinspeedfight, PipaZ, Pontusandersson95, Aerox1995, Osten R, )ServerError skrev:De var taskigt sagt, alla som lagt upp bilder har ju snygg moppevicke xX SMT skrev:tycker de va en ganska dålig idé detta eftersom alla verkar tro att dom har en speciell, unik och snygg moppe.. tycker att du ska plocka bilder från folks gallerier istället