MrAnton skrev:Hej har en aerox 08 helt orginal men funderar på att plugga ur originalröret, får man upp den på bakan då eller e man tvungen att köpa ett rör ?
ekenARK skrev:- Motor: Liggande Minarelli DD
- Cylinder: Stage6 70cc Sport Pro
- Förgasare: Dellorto 21mm
- Vev: Motoforce vev
- Vikter: 4,3g
- Koppling: Hårdare fjädrar
- Rem: Stage6 ProDrive
- Tändning: Orginal
- Avgasrör:
vad ska jag ha för rör till denna setup?
vilket rör ska ja har som inte kostar över 2000kr,
är zx ett bra rör till denna setup?
pro replica?
tack på förhand
Samma prestanda, större ljuddämpare.levvan skrev:Tjena.
Jag ska ha ett nytt rör till min Aerox och är sugen på ett Leovince ZX-R.
Är det exakt samma rör som gamla vanliga ZX:et eller skiljer det sig på något sätt? (förutom utseendemässigt då).
Det jag egentligen undrar är om det skiljer något i effekt..![]()
Men man gör väl inte ett nytt rör med sämre prestanda, eller?
Tacksam för svar såhär på lördagsmorgonen!:D
får man effekt ur det nåmera eller blev det strypt av bucklan?levvan skrev:Hur mycket får jag för mitt krockade zxrör? det är i toppskick förutom att det är buckligt och snett.
Vill mest veta om det är värt 50 kr eller några hundralappar.
49,50kr och en utgången fantalevvan skrev:Hur mycket får jag för mitt krockade zxrör? det är i toppskick förutom att det är buckligt och snett.
Vill mest veta om det är värt 50 kr eller några hundralappar.
Köp ett yazuni zMrAnton skrev:Kan någon berätta vilket rör jag ska köpa till min aerox 08? jag kommer inte köpa någon cylinder eller förgasare bara vikter munstycke och sånt. Jag är lite sugen på leovinci zx, tt eller kanske nå yasuni rör. vill helst att den ska gå runt 75v me bra acc tacksam för svar
vad e de som e så bra med de ? :)GabrielMedKymcoN skrev:Köp ett yazuni z :)MrAnton skrev:Kan någon berätta vilket rör jag ska köpa till min aerox 08? jag kommer inte köpa någon cylinder eller förgasare bara vikter munstycke och sånt. Jag är lite sugen på leovinci zx, tt eller kanske nå yasuni rör. vill helst att den ska gå runt 75v me bra acc tacksam för svar :)
Nej det kommer inte ge ngn effekt, snarare gå lite slöare än original men klart, snygg äre ju men JAG tkr inte det är värt pengarna om man har det pluggatKarlssoonn skrev:Tja, jag är inte så kunnig om moppar och hoppas på att få hjälp utav dom som kan. Är det värt att köpa ett effektrör och ha det pluggat? Jag vill ha det för att "styla" moppen lite. Ger det någon effekt med ett pluggat rör?