Alla mopeder som är importerade till sverige är gjorda för att köras ostrypta, när dom kommer till sverige så stryps dom.TheMidnightRider skrev:Kan motorn slitas extra om man drar v ringen ?
ELLER, så ger folk fan i att posthora med +1-2-3 överhuvudtaget. Det ger verkligen ingenting och det suger att gå igenom en tråd där halva sidan består av +1. Folk quotear dessutom alla som skrivit +1 så att det blir en låååååååång jävla rad.adamdd skrev:Lite offtopic här en snabbis, om den första skriver +1 då måste den andra skriva +2 ju, och den tredje +3 ooooosv..Victorh skrev:+1JoppeM skrev: +1
Nu har ni lärt er det ocksåhaha
+1Tuta skrev:ELLER, så ger folk fan i att posthora med +1-2-3 överhuvudtaget. Det ger verkligen ingenting och det suger att gå igenom en tråd där halva sidan består av +1. Folk quotear dessutom alla som skrivit +1 så att det blir en låååååååång jävla rad.
Och nej, ni framstår inte alls som smarta och kunniga för att ni håller med killen som faktiskt skrev nått bra.
NejD3nnis skrev:varför får jagont i magen och blir bajsnödig när jag dricker monster?
Jag förstår att du bara håller med Tuta, det gör jag också.... men vaffan kom igen!Hebbex skrev:+1Tuta skrev:ELLER, så ger folk fan i att posthora med +1-2-3 överhuvudtaget. Det ger verkligen ingenting och det suger att gå igenom en tråd där halva sidan består av +1. Folk quotear dessutom alla som skrivit +1 så att det blir en låååååååång jävla rad.
Och nej, ni framstår inte alls som smarta och kunniga för att ni håller med killen som faktiskt skrev nått bra.
ktm_danielsson skrev:Jag förstår att du bara håller med Tuta, det gör jag också.... men vaffan kom igen!Hebbex skrev:+1Tuta skrev:ELLER, så ger folk fan i att posthora med +1-2-3 överhuvudtaget. Det ger verkligen ingenting och det suger att gå igenom en tråd där halva sidan består av +1. Folk quotear dessutom alla som skrivit +1 så att det blir en låååååååång jävla rad.
://3.bp.blogspot.com/-GxlEJXTMyoY/TeO8mtOXfrI/AAAAAAAABj0/4vkwxM_cSc4/s1600/facep1.jpg[/img]