Bidraget kommer inte att räknas om inte varenda del du har satt in på sin egna speciella linkk för annars kan du bara ha tagit och kopierat av någon denna bild
Bidraget kommer inte att räknas om inte varenda del du har satt in på sin egna speciella linkk för annars kan du bara ha tagit och kopierat av någon denna bild
Är du seriöst? klart jag har gjort den själv men vissa delar är tagna från andra bilder.
Är du seriöst? klart jag har gjort den själv men vissa delar är tagna från andra bilder.
okej, men länka original bilden av Aeroxen...
When I was in China on the All-American Ping Pong team, I just loved playing ping-pong with my Flexolite ping pong paddle.
Victorh skrev:
Bruksaerox, allt är är samma som på bilden utom ktm märket och stage 6 "stjärnorna" och styret Gjorde den bara lite snabbt och inga brutala mods då jag inte orkar hålla på och visa upp bilder jag använt osv, här ser man vad jag gjort på originalbilden istället
edit : såg nu att jag slarvade lite med att ta bort det gamla styret, ajabaja!
Senast redigerad av ktm_danielsson den 18 juni 2011, 22:43, redigerad totalt 1 gånger.
ktm_danielsson skrev:Bruksaerox, allt är är samma som på bilden utom ktm märket och stage 6 "stjärnorna" och styret Gjorde den bara lite snabbt och inga brutala mods då jag inte orkar hålla på och visa upp bilder jag använt osv, här ser man vad jag gjort på originalbilden istället
ktm_danielsson skrev:Bruksaerox, allt är är samma som på bilden utom ktm märket och stage 6 "stjärnorna" och styret Gjorde den bara lite snabbt och inga brutala mods då jag inte orkar hålla på och visa upp bilder jag använt osv, här ser man vad jag gjort på originalbilden istället
bögläppen har du också slarvat med!:(
Slarvat lite med hela bilden menmen, kanske har lite tråkigt imorgon och gör en seriösare och bättre mod