Skall köpa mig en yamaha dt50x inom kort, vad är bra/dåligt me dom? hur går de me dragen plugg eller effektrör och ge lite tips va man kan göra med dem!:) Mvh

kop gianelli. tro mig. Nej det är 07 och framåt som har cdi strypning.Felix616 skrev:Jag ska han en Yamaha dt50x -04, tänkte köpa ett mk thrower, större munstycke och dreva om den, sitter de en jävla cdi-strypning på den? :S
gör så. skönt sätt som fan!Felix616 skrev:Okejjag ska nog bara plugga ur original röret istället
om du ska sätta crossplattan så det blir snyggt måste du flytta mätarenFelix616 skrev:Självklart ryyker b*gläppen! värsta som finns på en moppe...vicke xX SMT skrev:måste bara tilläga att dom blir jävlit fina om du tar bort b*gläppen och lägger på en crossplatta!
en crossplatta får vänta ett tag då jag tycker original är helt ok !
Får se om jag kör på crossplattaZer0x skrev:om du ska sätta crossplattan så det blir snyggt måste du flytta mätarenFelix616 skrev:Självklart ryyker b*gläppen! värsta som finns på en moppe...vicke xX SMT skrev:måste bara tilläga att dom blir jävlit fina om du tar bort b*gläppen och lägger på en crossplatta!
en crossplatta får vänta ett tag då jag tycker original är helt ok !
Okej? Skulle vara bra med en motivering?Mura skrev:töntValoPallo skrev:Har en kompis som kör DT och hon säger att den, ustrypt, gick 100 i nerförsbacke så nog är det lite riv i dem
EDIT: Och hon kör med rejäla crossdäck, lite tyngre
alla lampor fungerar på sidorna, det är displayen som inte visar ngt tecken på att den inte lever typ..yamaha2pwn skrev:exakt den jag menade ^^
men hur är den trasig? spruckit i displayen, slås inte på, visar inte hastigheten?