hej min drac går långsamt vad kan jag göra för att den ska hyper resa?????
är det turbokit som gäller???? vill att den ska göra minst 115 km i timmen och gå på bakhjulet tack för hjälpen!!!!!!!!!!!!!!!1
rieju4everrrr skrev:hej min drac går långsamt vad kan jag göra för att den ska hyper resa?????
är det turbokit som gäller???? vill att den ska göra minst 115 km i timmen och gå på bakhjulet tack för hjälpen!!!!!!!!!!!!!!!1
Kan man inte typ rösta bort människor från TSR? Det är så sjukt många Dumma frågor och idiot inlägg som ovan. Jag blir seriöst lite smyglack.
1. Kan folk TITTA och kanske TESTA själva? T.ex. "Min kick tar inte". Hmm kan man öppna kåpan och titta först om någon del har pajat ? Det roliga med att mecka är att testa själv och undersöka och försöka få det att funka, eller har jag fel? Detta forum är till för att hjälpa varandra, men trådar där någon är ute efter att någon annan ska säga "titta efter" är lite överdrivna.
2. Sluta skita ner forumet med värdelösa trådar. Det blir bara mycket svårare att hitta värdefulla saker som man kan ha användning för.
du vet.... om man tar ner brunsås ist för bensin och tar lite vitlöksås ist för olja så toppar den 190+ och gasreser på varje växel och glöm nu inte att du ska ha av bromsarna
Dredde skrev:Kan man inte typ rösta bort människor från TSR? Det är så sjukt många Dumma frågor och idiot inlägg som ovan. Jag blir seriöst lite smyglack.
1. Kan folk TITTA och kanske TESTA själva? T.ex. "Min kick tar inte". Hmm kan man öppna kåpan och titta först om någon del har pajat ? Det roliga med att mecka är att testa själv och undersöka och försöka få det att funka, eller har jag fel? Detta forum är till för att hjälpa varandra, men trådar där någon är ute efter att någon annan ska säga "titta efter" är lite överdrivna.
2. Sluta skita ner forumet med värdelösa trådar. Det blir bara mycket svårare att hitta värdefulla saker som man kan ha användning för.
Fråga nån kompis om du inte kan själv eller sök nån tråd här på TSR som det står va du behöver eller hur man gör om man inte kan? Eller är du en dryg stockholmare med slickat hår som inte vill få smuts på fingrarna?
moppepojk skrev:Fråga nån kompis om du inte kan själv eller sök nån tråd här på TSR som det står va du behöver eller hur man gör om man inte kan? Eller är du en dryg stockholmare med slickat hår som inte vill få smuts på fingrarna?
Ah! Trådar som dessa förgyller mina fredagskvällar <3
OnT: Köp ett Turbokit du, och om du vill ha lite mera riv så kan du späda ut soppan med lite diesel, typ 15 %
Om du provar det, lova att sätta upp en bild efteråt så jag får skratta lite
vicke xX SMT skrev:
moppepojk skrev:Fråga nån kompis om du inte kan själv eller sök nån tråd här på TSR som det står va du behöver eller hur man gör om man inte kan? Eller är du en dryg stockholmare med slickat hår som inte vill få smuts på fingrarna?
menar du mej eller?
Det står ju klart och tydligt att du är från Vasa <3
TNT vevaxel
TNT pinnbultar till cyllindern
TNT c3 ramlager
Metrakit prorace 75cc cyllinder
portad
Hebo membran + Membranläppar från 125 cc cross
Dellorto 21mm förgasare
Metrakit prorace lamellsats
MVT tändning samt lättat svänghjul
Denna setup + Turbokit körde en bekant med på sin MH Furia och han sa att den gjorde 120, om den slår över på sexan tvivlar jag på, men du får väl nöja dig nångång också
ValoPallo skrev:Men om OP vill ha ett seriöst svar:
TNT vevaxel
TNT c3 ramlager
portad
Dellorto 21mm förgasare
Denna setup + Turbokit körde en bekant med på sin MH Furia och han sa att den gjorde 120, om den slår över på sexan tvivlar jag på, men du får väl nöja dig nångång också
TNT, höll den i en kvart?
Finns inte Prorace 75cc.
TNT vevaxel
TNT c3 ramlager
portad
Dellorto 21mm förgasare
Finns inte Prorace 75cc.
Jaja, jadu, jag litar inte på TNT en sekund, så om jag ska börja köra med TNT ramlager kan jag ju lika gärna tappa ur oljan direkt...
TNT vevaxel
TNT c3 ramlager
portad
Dellorto 21mm förgasare
Finns inte Prorace 75cc.
Jaja, jadu, jag litar inte på TNT en sekund, så om jag ska börja köra med TNT ramlager kan jag ju lika gärna tappa ur oljan direkt...