Vaddå hur det ligger till?
Du lägger betyget på 2 olika bilmärken bara för att EN bil ni hade lånat läckte motorolja. Knappast bilmärkets fel?!??!
Hur hårt hade båda pressats? exakt samma press? Hur lång mätarställning? hur gamla bilar? När var senaste serven på bägge bilarna?
Du gör precis som de flesta rasister tänker. "Den där negern rånar, ALLA NEGERS RÅNAR!!!"
Fast här är det "LOL min familj är så jävla keff och lånar en bil med trasiga packningar så att motoroljan läcker ut, MEN FAN DE ÄR BILENS FEL LOLOLOL nu kan jag trolla BMW överallt!!"
Med det sagt så tycker jag endå AUDI är en bättre bil, just för att vi har haft en och den gick jäävligt bra. Dock tycker jag BMW är snyggare, men en sån jävla turkstämpel på båda efter att ha varit i södertälje en dag. (10 minuter räcker)
En vit rostig gammal skitaudi som gick runt 240-250 på mätaren.. Modifierat insug, tändning och chiptrim...
Kul att köra på motorvägen med den

EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!
Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.