aa brukar vara därLillebror skrev:Tjenare, har beställt ett Gianelli rör till min Derbi drd racing -07, men det står "plugg sitter monterad", men vart sitter pluggen? precis i mynningen eller ?
rrx_pojken skrev:En kanske noobig fråga men jag har tänkt på det längeÄr ett rrx original rör hög varvigt elr lågvarvigt?
bensinskalle skrev:Bara för o täppa till truten på vissa här:
De går alldeles utmärkt och åka me hyper/mid på originalcylle
Ja åkte fan 3 mil om dan me mhr supermoto ^^
Sen är de ju en annan sak att ja inte hade absolut maxeffekt men de funka hur bra som helst ändå ;P
tycker turbokits gp är fulare. men kom med en bättre fråga nästa gångAndreas9951 skrev:Vad tycker ni, osexigaste röret man kan få tag på?![]()
http://www.twostroke.se/picview.asp?pid=8485
Säkert bra med effekt men inte så nice kanske
Jag har de röret, o de ser mycket bättre ut monterat. Och effekten i det e riktigt bra. plus att de finns mycket fulare rör än detta. hur fult e inte bara de vanliga underliggande hebot?Andreas9951 skrev:Vad tycker ni, osexigaste röret man kan få tag på?![]()
http://www.twostroke.se/picview.asp?pid=8485
Säkert bra med effekt men inte så nice kanske
haha, sport rör och en ett saftigt hyper rör? xDchifen skrev:men spela roll om han är bög eller inte... han är nog straigt, palla sånna personliga påhoppbara löjligt ju... säg något som stämmer och ha ett argument till varför du säger det istället..
BACK TO TOPIC NU GRABBAR!!!
vad tycker ni om olika rör btw? kan ta domhär:
1. metrakit thrower
2. turbokit lacada
3. Hebo bufanda
4. metrakit prorace
bara för att komma tillbaka till topic
hehe ja, men bara som några exempelHenry skrev:haha, sport rör och en ett saftigt hyper rör? xDchifen skrev:men spela roll om han är bög eller inte... han är nog straigt, palla sånna personliga påhoppbara löjligt ju... säg något som stämmer och ha ett argument till varför du säger det istället..
BACK TO TOPIC NU GRABBAR!!!
vad tycker ni om olika rör btw? kan ta domhär:
1. metrakit thrower
2. turbokit lacada
3. Hebo bufanda
4. metrakit prorace
bara för att komma tillbaka till topic
Audis4 om du vill ngt så finns jag på PM, moget värre hörru.