Behöver jag byta munstycke?

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
Användarens profilbild
Olow.v3
Elmoped

Behöver jag byta munstycke?

Inlägg av Olow.v3 »

Tjena!

Nu har min slider börja axa surt som FAN.. Den gick väll okej tills för någon dag sedan. Tänkte höra med er om den går bättre med ett större munstycke? eller är ja helt ute och cyklar? Har bara dragit v-ringen och skorstenen i luftburken. Ska beställa vikter och fjädrar senare. Vilket munstycke tror ni skulle vara lämpligt isf?

Tack på förhand.
difaren
Ligga någon?

Re: Behöver jag byta munstycke?

Inlägg av difaren »

Olow.v3 skrev:Tjena!

Nu har min slider börja axa surt som FAN.. Den gick väll okej tills för någon dag sedan. Tänkte höra med er om den går bättre med ett större munstycke? eller är ja helt ute och cyklar? Har bara dragit v-ringen och skorstenen i luftburken. Ska beställa vikter och fjädrar senare. Vilket munstycke tror ni skulle vara lämpligt isf?

Tack på förhand.
jag har inte så bra på munstycken men köp en munstyckesats och pröva dig fram :)
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws

Inlägg av somlow »

när du drar skorstenen så behöver den mer bensin så ja öka ca 5-10 strl
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Användarens profilbild
Olow.v3
Elmoped

Inlägg av Olow.v3 »

Tusen tack för svar! Funderade också på det där med skorstenen.. tack beställer lite munstycken nån dag till veckan skulle ja tro :)
Skriv svar