hur länge e man bannadbeckvall skrev:bensinkalle. kan du inte skriva ett repotage som får vara överst på listan i låt säga 2 vecor så alla medlemmar som är aktiva ser det. men bannad efter 2 felpost är lite väl hårt tycker jag.
På obegränsad tid, finns dock vissa som mejlar och "ångrar" sig och då brukar vi ha överseende med dettamh(jesper)ride skrev:hur länge e man bannadbeckvall skrev:bensinkalle. kan du inte skriva ett repotage som får vara överst på listan i låt säga 2 vecor så alla medlemmar som är aktiva ser det. men bannad efter 2 felpost är lite väl hårt tycker jag.
bensinskalle skrev:På obegränsad tid, finns dock vissa som mejlar och "ångrar" sig och då brukar vi ha överseende med dettamh(jesper)ride skrev:hur länge e man bannadbeckvall skrev:bensinkalle. kan du inte skriva ett repotage som får vara överst på listan i låt säga 2 vecor så alla medlemmar som är aktiva ser det. men bannad efter 2 felpost är lite väl hårt tycker jag.
vi kanse försökerbensinskalle skrev:Snart går jag upp ett snäpp, BANNLYSNING VID FÖRSTA FELPOST.
Ni är ju värdelösa, värdelösa och återigen värdelösa på att överhuvud taget följa den minsta lilla regel som finns...
det är bra, banna alla som inte följer reglerna, är riktigt trött på alla som inte följer reglerna det minsta...bensinskalle skrev:Snart går jag upp ett snäpp, BANNLYSNING VID FÖRSTA FELPOST.
Ni är ju värdelösa, värdelösa och återigen värdelösa på att överhuvud taget följa den minsta lilla regel som finns...
annars blir ni ju bannade och inte kan kommentera här, antingen lyder ni, eller åker ut så enkelt är det.vi kanse försöker
men kan ma ninte ha att man e banad en månad första gånge nsen bannas de dör alltidKarlssoN^ skrev:det är bra, banna alla som inte följer reglerna, är riktigt trött på alla som inte följer reglerna det minsta...bensinskalle skrev:Snart går jag upp ett snäpp, BANNLYSNING VID FÖRSTA FELPOST.
annars blir ni ju bannade och inte kan kommentera här, antingen lyder ni, eller åker ut så enkelt är det.vi kanse försöker
nej verkligen inte, inget blir ju bättre....mh(jesper)ride skrev:vi kanse försökerbensinskalle skrev:Snart går jag upp ett snäpp, BANNLYSNING VID FÖRSTA FELPOST.
tycker du de såbensinskalle skrev:nej verkligen inte, inget blir ju bättre....mh(jesper)ride skrev:vi kanse försökerbensinskalle skrev:Snart går jag upp ett snäpp, BANNLYSNING VID FÖRSTA FELPOST.
okbensinskalle skrev:obegränsat, om man inte tar kontakt och övertalar en moderator att häva bannlysningen
Dom flesta nya medlemar brukar faktiskt läsa reglerna och sköta sig efter att blivit varnade en gång, men sen finns det ju självklart några nötter ((dom flesta är inte ens nya)) som felpostar och skiter fullständigt i vad man säger.bensinskalle skrev:Observera att lägesrapporter tidigare i tråden inte gäller längre
Vill bara påpeka att det varit en del felposter etc nu på senare tid.
Vi har förvisso gjort om forumet, och vi har självklart full förståelse för att vissa ämnen hamnar fel och korrigerar det, MEN många felposter som görs är så pass felplacerade att det inte har med någon form av "missförstånd" eller "förvirring" av omstruktureringen.
Även nu ser vi en trend med ett flöde av nya medlemmar, ser i princip 1 post per dag från en ny medlem. Vi på TSR är väldigt glada över att ni valt att registrera er här och ta del av forumet, MEN ( igen ) är det viktigt att ni nya ser till att göra ett gott intryck. Den där 1 posten per dag är dessutom nästan alltid en felpost. Det är, tro det eller ej, MYCKET vanligare att nya medlemmar felpostar sin första tråd eller gör andra misstag än lyckas göra rätt!
Man skulle kunna jämföra detta med ett fotbollslag. Om du precis blivit rekryterad slår du väl inte ner en medspelare på första matchen? På samma sätt kikar ni väl inte in på ett forum och smaskar en felpost i ansiktet på medlemmar och moderatorer som försöker hjälpa och hålla ordning. Hade det här varit moppenet hade ni som nya blivit utkastade direkt då de har blivit lite småkända för att vara hårda, men det har även lett till många goda egenskaper på forumet också!
Vi på TSR vill vara positiva till nya medlemmar, men det krävs av er att ni försöker göra ett bra intryck så att vi kan fortsätta ha en bra attityd mot er!
Ja jag hoppas ni förstås, ni nya medlemmar, att det är upp till er att försöka ändra trenden!