vänta nu ...pakningarna är kassa det fattade jag men bensinkranens gängor ?
Vet du hus den ska se ut där? Men det är en rund sak som det går en skruv rakt igenom och den skruven går in i förgasaren... Dom gängorna är borta (innuti förgasaren)
Jag måste skaffa ett gummi så att den kan sättas fast och Trottlern går inte hela vägen ner. fast den gjorde det en gång och sedan slutade den upp med det! Och det sista: Nålen fastnar på kanten oftast.
Och VARFÖR har hälften av längden man kan snurra på handtaget försvunnit??????
Jag måste skaffa ett gummi så att den kan sättas fast och Trottlern går inte hela vägen ner. fast den gjorde det en gång och sedan slutade den upp med det! Och det sista: Nålen fastnar på kanten oftast.
Skruvat på tomgångsskruven? Isf höjs trotteln...
du kanske bytte ner dig i förgasare väg då blir det annan "drag längd"
insugsgummi ?
nålen kan du la inte satt fel eller ?
sånna fall vilken nål har du ?
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
willemedDERBIN skrev:du kanske bytte ner dig i förgasare väg då blir det annan "drag längd"
insugsgummi ?
Ja insugsggummi!
Hittade ett på cykelkraft. Nålen går ju att ställa in på olika längd så får väll testa med det!
vet dock inte vilken nål jag har! Ska kolla!
manske skrev:
willemedDERBIN skrev:du kanske bytte ner dig i förgasare väg då blir det annan "drag längd"
insugsgummi ?
Ja insugsggummi!
Hittade ett på cykelkraft. Nålen går ju att ställa in på olika längd så får väll testa med det!
vet dock inte vilken nål jag har! Ska kolla!
manske skrev: