Born2Ride skrev:istället för att det ska kosta så mycket att ta am-kort och 30 moped så hade det varit bättre om man kunde haft lite pengar och spendera på ryggplatta,rejäl hjälm och hanskar....
Vem skulle tatt på sig Ryggplatta nr folk skiter i att ta på sig hjälm ?
... När jag tänker efter så tror jag att jag hade han på msn och fick adressen från tsr, tror han var medlem om jag inte minns helt fel alltså... Däremot så hjälper då fan inte minnet till när det gäller namn.....
R.I.P
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!
Bergsten skrev:... När jag tänker efter så tror jag att jag hade han på msn och fick adressen från tsr, tror han var medlem om jag inte minns helt fel alltså... Däremot så hjälper då fan inte minnet till när det gäller namn.....
R.I.P
Känner också till namnet från tsr, sökt sen dag 1 när jag fick reda på att han omkom i en olycka, kan dock inte hitta någon information...
Bergsten skrev:... När jag tänker efter så tror jag att jag hade han på msn och fick adressen från tsr, tror han var medlem om jag inte minns helt fel alltså... Däremot så hjälper då fan inte minnet till när det gäller namn.....
R.I.P
Känner också till namnet från tsr, sökt sen dag 1 när jag fick reda på att han omkom i en olycka, kan dock inte hitta någon information...
Jag är inte 100% säker på att det är samma kille jag tänker på, men om det är samma så sålde han en grön Rieju drac. ca års-m 2002, tnt crossplatta, det va inte kawa-grön, mer som en slime-aktig färg... Kan även tilllägga att den var billig som bara den
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!