Om man vill ha ett avgasrör som axxar bra och går runt 85-90 med 5g vikter och dragen v-ring , vilket avgasrör är bra och ha då ? Vill bara ha Orginal/sport rör.
Okej Men ska fixa lite småsaker på moppen som koppligsfjäder och tryckfjäder o vikter... Vilket hårdhet ska ja ha på kopplingsfjädrarna om man har org cylinder och XZ rör, för att få bättre axx ? Vet ni vilka vikter som följer med XZ röret ? Det står att det medföljer kopplingsfjäder i XZ röret ska ja bytta då ? Dom kopplingsfjädrarna är starkare än org k-fjädrarna ?
Ska ja ha 105 mm eller 107 mm på kopplingsfjädrarna.
Vilka tryckfjädrar ska ja köpa ? 15 % hårdare ? Blir det bättre axx då ?
Aerox08 skrev:Okej Men ska fixa lite småsaker på moppen som koppligsfjäder och tryckfjäder o vikter... Vilket hårdhet ska ja ha på kopplingsfjädrarna om man har org cylinder och XZ rör, för att få bättre axx ? Vet ni vilka vikter som följer med XZ röret ? Det står att det medföljer kopplingsfjäder i XZ röret ska ja bytta då ? Dom kopplingsfjädrarna är starkare än org k-fjädrarna ?
Ska ja ha 105 mm eller 107 mm på kopplingsfjädrarna.
Vilka tryckfjädrar ska ja köpa ? 15 % hårdare ? Blir det bättre axx då ?
Är ganska säker på att du har 107mm (Har jag med nämligen)
Faktum är att röret satt på när ja fick de och har inte orkat bry mig om va de va för vikter man fick med. Men kopplingsfjädrarna som han fick me röret e gula. Dom låg fortfarande kvar i förpackningen när ja fick den
Jag kunde me få upp min i nästan 95 på mätaren när ja hade dragen -ring och effektrör (Obs på mätaren) fick nästan upp den i ärliga 90 (Uppmätt med mc)
ja det är strypt i mynningen..
du måste inte byta munnstycke, men jag rekomenderar att du gör det. om du inte vet hur man gör när man byter munnstycke så får du väll ta hjälp av någon kompis eller något...
men du kommer aldrig få upp den i 90 med den setupen...
Har inte bestämmt mej om ja ska ha Leovince ZX eller Stage6 Pro Replica
Vad ska ja ha ? -.-
XZ är ju lågvarvigt ... Men Stage6 Pro Replica det är väll högvarvigt ? Vilket är bästa jag ska inte stunta så mycke vill bara ha bra axx och bra toppfart..
Vilket är lättas och ställa in och sånt ? Är det en plugg i myningen på Stage6 Pro Replica ?
zx är la lättinställt, men själv rekomenderar ja replica för de har ja själv dock lite mer svåtinställt, väntar på munstycke nu, men de låter goare än zx tkr ja o snyggare