Det som blir härnäst är att fixa en ny doppler dämpare, sen så blir det nog kroma singelarmen. Och som sagt så ska jag inte trimma och mopparna går inte så bra med pluggat "trimrör"
xoel96 skrev:Får orgasm när jag ser på den, herregud vad sugen jag blir på en peugot speedfight nu! fyfan
så jävla najs jobbat också Tycker dock att du borde ha annat stylingnät =D
Hursomhelst fyfan va najs.
hahaha vad tycker du det ska va för nät då? det är aluminium finmönstrat det jag har på just nu, finns dock inte krom i finmöstrat så aluminium var det närmaste jag kom krom looken
xoel96 skrev:Får orgasm när jag ser på den, herregud vad sugen jag blir på en peugot speedfight nu! fyfan
så jävla najs jobbat också Tycker dock att du borde ha annat stylingnät =D
Hursomhelst fyfan va najs.
hahaha vad tycker du det ska va för nät då? det är aluminium finmönstrat det jag har på just nu, finns dock inte krom i finmöstrat så aluminium var det närmaste jag kom krom looken
to0b skrev:Tycker att ni får updatera brudens roxx nu! Annars var din sp sjukt fin!
Jaao det kommer, ringde lackan i går och fråga om han kunna lacka carros moppe men då sa han att han hade fullt upp i 3veckor men att jag skulle ringa tillbaks i slutet av nästa vecka och höra fall om han har nån liten tid då och lacka... men vi hoppas på det
zhindraz skrev:Riktigt fin dock förstör nummerplåten Baken
Okej, det är det bästa stället jag kan komma på att sätta den iallafall ^^ men har du nått bättre förslag så säg det gärna är alltid öppen för nya förslag och tips
Born2Ride skrev:FAN VA FEEEEEEEEEEEEEEEET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men ta bort turk burken och sätt på sportluftfilter ser ju förjävligt ut
Tack det blir inge "trim" ^^ men kanske blir att fixa en kromad luftburk istället så ser det lite bättre ut. eller ska jag lacka den, vette fan hur jag ska göra ^^
Born2Ride skrev:FAN VA FEEEEEEEEEEEEEEEET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack det blir inge "trim" ^^ men kanske blir att fixa en kromad luftburk istället så ser det lite bättre ut. eller ska jag lacka den, vette fan hur jag ska göra ^^
den kromade luftburken är riktigt nice då jag hade den förut ! och jag har sagt det tidigare till dig men måste säga det igen: FAN VAD SNYGG DEN ÄR !
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
den kromade luftburken är riktigt nice då jag hade den förut ! och jag har sagt det tidigare till dig men måste säga det igen: FAN VAD SNYGG DEN ÄR !
Aa den är helt okej, synd att inte hela är krom dock skulle va nice om båda fram och baksidan var krom:) Haha man tackar man tackar
kevinspeedfight skrev:
Aa den är helt okej, synd att inte hela är krom dock skulle va nice om båda fram och baksidan var krom:) Haha man tackar man tackar
jo det är lite synd.. men bättre det än inget !
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!