Okej, jag tror nog att det blir ett sådant Men jag ska inte ta bort pluggen. Hur fort tror ni den kommer gå ungefär? har bara borttagen variatorbricka nu, kommer nartuligtvis ställa in den så den går perfekt också
Senda skrev:Okej, jag tror nog att det blir ett sådant Men jag ska inte ta bort pluggen. Hur fort tror ni den kommer gå ungefär? har bara borttagen variatorbricka nu, kommer nartuligtvis ställa in den så den går perfekt också
Ja har kört me både ZX o urpluggat på min slider, o urpluggat var heltklart de skönaste o bästa enligt mig!... och du får mer botten drag i det urpluggade!
Senda skrev:Okej, jag tror nog att det blir ett sådant Men jag ska inte ta bort pluggen. Hur fort tror ni den kommer gå ungefär? har bara borttagen variatorbricka nu, kommer nartuligtvis ställa in den så den går perfekt också
......tar du inte bort åluggen kmr de va samma sak som å köra orginal rör typ -.- bara så du vet
Leovinze zx är ett sport rör och kräver att man gör lite mer än bara röret för att få bra prestanda (rätta mig om jag har fel), som tex, helt avstrypt och lättare vikter typ 4.5g. Min kompis har ett leovinze zx, hyffsat axx men betydligt bättre än urpluggat orginal.