Denkka skrev:Jag är sugen! Jag har playstation 3, men bor i Finland. Säg priset så ska jag se om det går att ordna med mamma haha
Haha jag vet inte riktigt än, har inte ens fått det
Kommer nog lite stuntklipp idag, åkte till en härlig raka och satte som mål att dra hela skiten och lyckades. Dock fick jag inte den ABSOLUT längsta gången på film menmen Satte även lite mer ringar idag
Denkka skrev:Jag är sugen! Jag har playstation 3, men bor i Finland. Säg priset så ska jag se om det går att ordna med mamma haha
Kommer nog lite stuntklipp idag, åkte till en härlig raka och satte som mål att dra hela skiten och lyckades. Dock fick jag inte den ABSOLUT längsta gången på film menmen Satte även lite mer ringar idag
Okej!
Härligt!
Ah kan höra av mig sen, kanske tar 360 och säljer till en polare annars
Pontus_PGO skrev:najs
Jajjemen, tyvärr tror jag ingen fick med ringarna på film men men det kommer
Erikols skrev:kommer bli spännande att se hur den kommer bli
Bättre än senast hoppas jag, kanske rentutav snygg! Det beror på hur mycket pengar jag får in under vintern, om det blir rätt snålt med pengar säljer jag den nog bara och lägger alla pengar på powerparts till 125an istället
Men som sagt kommer det dröja ett tag innan projektet drar igång på riktigt.