Tackarsiimonericss0n skrev:frän moppe
haha, förstår va du menar. Men jag ska lacka fälgarna och lite andra gröna detaljer redan nästa vecka när jag får sprayburkarna. Sedan ska jag skaffa fram mer pengar till antingen effektlacken eller den svarta efter att jag har bestämt mig vilken. Ramen kommer jag nog lacka efter sommaren då jag inte vill plocka ner moppen i fragment nu när alla meets är på gång och det är meningen att man ska köra moppe. Men svingen kommer jag nog plocka ner samtidigt som hjulen för att lacka den svart.viiktor15 skrev:hoppas du orkar göra detta nu då
ne men lycka till
viiktor15 skrev:kommer bli så sjukt snyggt!
Maxidude skrev:Ouff vad fett det kmr bli
Jaja, det kommer den vara.viiktor15 skrev:gött, är den lackad till kba meetet då?
Jag kommer ge allt jag har för att hinna färdigt!Maxidude skrev:Hinn färdigt till meetet förfan Boorz![]()
Hade inte tänkt lacka ramen nu... Förutom kanske lite snabbt där den syns, men får se... Orkar i alla fall inte plocka av motorn just nu. Ska nämligen beställa hårdare kopplingsfjädrar idag också så att jag ska ha någon chans på meetet eftersom den slirar som fan och det går inte att i närheten maxa den.jesper178 skrev:Du måste jobba intensivt för att få den klar till meetet, ska du färga ramen måste det torka ett gott tag fr att det ska bi bra )
haha, vad ska polisen göra när det är så många där?Pontusandersson95 skrev:Vi måste komma på hur vi ska göra med polisen på meetet kommer inte med min moppe om polisen kommer.
Ont: Jobba Jobba Jobba kommer bli naaajzz
Iof men får väl försöka ta kontakt med dem som arrangerade brodalenSickRazer skrev:haha, vad ska polisen göra när det är så många där?Pontusandersson95 skrev:Vi måste komma på hur vi ska göra med polisen på meetet kommer inte med min moppe om polisen kommer.
de kan ju inte ta en ända jävel ändå. Men hur hade du tänkt att vi skulle göra då? Ringa dom? Kan man göra det? Hur har alla andra gjort på meets?
Mm, vet du vilka det var?Pontusandersson95 skrev:Iof men får väl försöka ta kontakt med dem som arrangerade brodalenSickRazer skrev:haha, vad ska polisen göra när det är så många där?Pontusandersson95 skrev:Vi måste komma på hur vi ska göra med polisen på meetet kommer inte med min moppe om polisen kommer.
de kan ju inte ta en ända jävel ändå. Men hur hade du tänkt att vi skulle göra då? Ringa dom? Kan man göra det? Hur har alla andra gjort på meets?
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.