Tjena, kanske inte det bästa forumet att fråga detta men kanske får några vettiga svar nu till frågan: Jag letar efter något roligt Strategispel eller mmorpg spel som tex diable Guildwars, jag har provat Legue of Legends(stavning?) men tyckte inte att det var specciellt roligt. Har hört att det finns några andra som kallas "HoN" och "DotA" men är det värt att prova eller är dom väldigt lika LoL? tacksam för svar! OBS ska vara till PC!
Nutbreaker skrev:Tjena, kanske inte det bästa forumet att fråga detta men kanske får några vettiga svar nu till frågan: Jag letar efter något roligt Strategispel eller mmorpg spel som tex diable Guildwars, jag har provat Legue of Legends(stavning?) men tyckte inte att det var specciellt roligt. Har hört att det finns några andra som kallas "HoN" och "DotA" men är det värt att prova eller är dom väldigt lika LoL? tacksam för svar! OBS ska vara till PC!
Nutbreaker skrev:Tjena, kanske inte det bästa forumet att fråga detta men kanske får några vettiga svar nu till frågan: Jag letar efter något roligt Strategispel eller mmorpg spel som tex diable Guildwars, jag har provat Legue of Legends(stavning?) men tyckte inte att det var specciellt roligt. Har hört att det finns några andra som kallas "HoN" och "DotA" men är det värt att prova eller är dom väldigt lika LoL? tacksam för svar! OBS ska vara till PC!
asså Hon är liksom lite mer seriösare än LOL men enligt mig så är ju lungt Lol som är roligast då man itne behöver kännas någon press ifall man typ förstör för laget:P om du vill ha en guide sida där det står vad du ska köpa till champion så finns det här det gör spelande mycket mer roligt då du lär dig hur man spelar och köper rätt items:P http://www.mobafire.com/league-of-legends/champions
HoN slår fan allt, bästa spelet jag någonsin spelat (förutom wow på sin peak) Dock har HoN legat nere i ett par dagar då indiska cyber warriors har hackat alla servrar :s
LoL är riktigt bra med tanke på att det är gratis, HoN har jag inte provat men tycker inte att det verkar nått vidare, DotA är bra, men jag tycker att det är ganska svårt, knepigare items än i LoL och så, men du kan ju alltid prova
hon är inte gratis ... kostar att köpa det nu jö ..
H.o.N är ganska likt L.O.L , spelen går ut på samma sak och dock tycker många att hon är roligare . värt att pröva , tror det kostar ngn hundring elr 2 nu.
PoWeRKinG skrev:men med enbart ZX så hade jag 88 i munstycke. det är 86 org och då gjorde den 42.
men med 17,5 och munstycke 100 så märker man till 100% när 100 munstycket slår in för då blir det stor ökning
ml65 skrev:hon är inte gratis ... kostar att köpa det nu jö ..
H.o.N är ganska likt L.O.L , spelen går ut på samma sak och dock tycker många att hon är roligare . värt att pröva , tror det kostar ngn hundring elr 2 nu.
Har suttit och spelat HoN 2 dygn i rad nu... sovit kanske 1 timma!
och man blir inte besviken, DoTA var ju förgångaren till HoN
och troligen nu i höst släpps DoTa 2, ;o
Men ja, HoN är gratis, i 10 games och då kan du bara köra No stats, så det syns inte att du spelat.. men det kostar bara 180 kr, och jag lovar er!
Det är lätt värt det, ni kommer inte bli besvikna;)