Tjaa, joo det är så att jag har monterat en eny cylinder på min aerox men när jag skulle koppla in de två slangarna från topplocket till förgasaren märker jag att det bara finns en anslutning på topplocket. Vad är denna till för? Det bryukar ju vara två som går till förgasaren.
TK_DRAC skrev:Tjaa, joo det är så att jag har monterat en eny cylinder på min aerox men när jag skulle koppla in de två slangarna från topplocket till förgasaren märker jag att det bara finns en anslutning på topplocket. Vad är denna till för? Det bryukar ju vara två som går till förgasaren.
Brukar det? har bara sett på original cylindrar, alla trim eller 3,e parts har en vad jag sett, sj ej vetat var man kopplar in förgasaren till förrens du skrev denna tråd.[/img]
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
TK_DRAC skrev:Tjaa, joo det är så att jag har monterat en eny cylinder på min aerox men när jag skulle koppla in de två slangarna från topplocket till förgasaren märker jag att det bara finns en anslutning på topplocket. Vad är denna till för? Det bryukar ju vara två som går till förgasaren.
Det är ju ganska dumt med en förgasarvärmare, får ju in mindre syre/mm3 när den är vamt jämfört med kall.
Men som sagt det skall vara 2 nipplar iom att vattnet skall flöda genom förgasaren.
Pojkar växer inte, bara leksakerna som blir större