Efter jag har kört ett tag och motorn är varm så orkar den inte varva ypp typ utan den börjar varva vid 10 km/h och då drar den på som den brukar. Känns oxå som om den får för lite soppa.
behöver hjälp för det kommer ett konstigt ljud från variatorn mest från koppling tror jag och det hä'nder när jag gasar på. den har väldigt bra grepp på kopplingen då när den fuckar..
aeroxleoZX skrev:behöver hjälp för det kommer ett konstigt ljud från variatorn mest från koppling tror jag och det hä'nder när jag gasar på. den har väldigt bra grepp på kopplingen då när den fuckar..
nej
låter typ bara tills den varvar upp.
om jag står stilla och tar full gas så varva den upp lite sne varvar den ner och sen drar den på som fan typ som om dne växlar.. och när den varvar ner då kmr ljudet.
aeroxleoZX skrev:nej
om jag står stilla och tar full gas så varva den upp lite sne varvar den ner och sen drar den på som fan typ som om dne växlar.. och när den varvar ner då kmr ljudet.
Är du säker på att det är polinis blåa fjädrar du har?
aeroxleoZX skrev:nej
Kan du icke fixa en video då ? .. Svårt att säga vad som är fel
aeroxleoZX skrev:jo men kopplingsfjädrar ska jag köpa för jag vet nt riktigt vad jag har nu och de är lite slitna och tryckfjäder är inga stora pengar.
jaja, men då äre lungt, tänkte bara att de va onödigt att äga en sak som moppen går skit av om det skulle va så.