6-7k med rätt köpare!:Dxytoo skrev:Hur mycket hade jag kunnat få för min gammla skrot högårs modell 1990. (Yamaha dt50mx)
Nya saker...
lammeler
tryckstång
kopplings arm
färg
70cc eurocylinder
20mm äkta mikuni
Äkta ktm platta
framskärm
sadelöverdrag
tändspole
lampor
Varvräknare
Luftfilter... säkert glömt något
fixat.
polerat
målat
renoverat
trimmat (aa
Kanske fel tråd jag vet men vart köpte du dina CPI kåpor och hur mycket kostade dom?cpimannen skrev:hej har en cpi sm 2010 som ahr rullat 300 mil, blev krock så ahr helt nytt kåpset och avgassystem max rullat 10mil, urpuggad och omdrevad, större munstycke toppar cika 80-85
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=14562
då behöver ju du inte fråga vad vi tror den är värdcpimannen skrev:har bud på 20 000 kr redan, så den är nog värd meryamaha2pwn skrev:10-15k pga att de är cpi
Hur mycket har du lagt ut om man får fråga?:Dxytoo skrev:Det e ändå ganska gött, köpte den för 3000 krMxabbe skrev:6-7k med rätt köpare!:Dfast har ju fixat lite sen dess
Hmm håller inte räkningen men typ 3500 krMxabbe skrev:Hur mycket har du lagt ut om man får fråga?:Dxytoo skrev:Det e ändå ganska gött, köpte den för 3000 krMxabbe skrev:6-7k med rätt köpare!:Dfast har ju fixat lite sen dess
man ser inte bilden .......Perssaboi skrev:Någon som ska värdera min derbii? högst upp på sidan
vet inte vad en Derbi är värd men du skulle säkert kunna få 20k för den riktigt jävla snygg va den!Perssaboi skrev:http://imageshack.us/photo/my-images/703/img1016lx.jpg
Derbi Senda Xtreme 09,
*Fälgtejp
*Fatbar
*Däckpenna
*Ny framskärm
*Nya handtag
*Nya blinkers fram, bak
*Ny baklampa
102 otrimmade mil, grymt skick
Tack på förhand[/img]
min eller derbin? xddifaren skrev:jo den va fin som satan, riktigt fräsh
Har du någon bild på din AeroxBorn2Ride skrev:Roligt att se en kopia hur min aerox såg ut tidigare, dock lite små detaljer som var lite annat, det är en volvo färg va?zvynx skrev:Hur mycket tror ni jag skulle kunna casha in på min hajper ?
iaf runt 15k tror jag nog du kan få.
Har ingen bild från tidigare, men släng ihop en sketen org motor och sälj hyper motorn för sig, blir x antal tusen i vinst.zvynx skrev:Har du någon bild på din AeroxBorn2Ride skrev:Roligt att se en kopia hur min aerox såg ut tidigare, dock lite små detaljer som var lite annat, det är en volvo färg va?zvynx skrev:Hur mycket tror ni jag skulle kunna casha in på min hajper ?
iaf runt 15k tror jag nog du kan få.? Det är faktiskt färg från biltema
15k är väl helt okej. frågan är ju bara om man ska sälja hypermotorn i delar sen plockar man ihop nån gammal originalmotor och sätter på. Det tjänar man mer på skulle jag tro
OkejBorn2Ride skrev:Har ingen bild från tidigare, men släng ihop en sketen org motor och sälj hyper motorn för sig, blir x antal tusen i vinst.zvynx skrev:Har du någon bild på din AeroxBorn2Ride skrev: Roligt att se en kopia hur min aerox såg ut tidigare, dock lite små detaljer som var lite annat, det är en volvo färg va?
iaf runt 15k tror jag nog du kan få.? Det är faktiskt färg från biltema
15k är väl helt okej. frågan är ju bara om man ska sälja hypermotorn i delar sen plockar man ihop nån gammal originalmotor och sätter på. Det tjänar man mer på skulle jag tro
bump!moppepojk26 skrev:min viva här då,
gjort en jävla massa på den skriver setupen här ifl och lite till:)
setup
polini 70cc ligger vid sidan just nu skuren kolv
men går mer 50 portad
leovince zx polerat
stage6 insugskit med menbran
motoforce 17.5 förgasare
Hebo variator med 6.5g vikter
malossi fly koppling
packningar i hela motor byta och all genom kollat
lite anat
aerox fälgar
speedfight distans
distan för aerox fälg på speedfight
broms system och styr kontroller från aerox
speedfight broms ok
ny moddade och lackade kåpor
och en jävla massa mer
kolla projekt länken under:)
kan till lägga att allt är gjort i vintras och riktigt seriöst gjort inget slar allt är kollat och fixat medgått 150mil som max
skulle vilja byta mot cross moppe om nån är intresserad
årsm? mil? skick? gjort på den?ValoPallo skrev:Jag ska köpa moppe snart och har fastnat för en Furia, ska köpa den av en bekant som är duktig med motorer, och han sa att han egentligen inte tänker sälja den, men om jag ger ett bra bud så kunde han tänka sig släppa den, så jag undrar vad ni tycker att jag ska ge för den?
Värt att nämnas: Just nu håller han på och fräschar upp den, den ska lackas svart (Som bilden nedan, den har lackats om ett antal gånger) och kolven ska bytas
(Samma moppe, men jag tycker att den är mycket fräschare som vit)
Tack på förhand!
Setup? Mil? Års-m? Nått unikt med den osv?ValoPallo skrev:Jag ska köpa moppe snart och har fastnat för en Furia, ska köpa den av en bekant som är duktig med motorer, och han sa att han egentligen inte tänker sälja den, men om jag ger ett bra bud så kunde han tänka sig släppa den, så jag undrar vad ni tycker att jag ska ge för den?
Värt att nämnas: Just nu håller han på och fräschar upp den, den ska lackas svart (Som bilden nedan, den har lackats om ett antal gånger) och kolven ska bytas
(Samma moppe, men jag tycker att den är mycket fräschare som vit)
Tack på förhand!
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
ingen som gissar?jesper178 skrev:Det som jag har gjort på den är:
- Polerat växelpet kick och broms.
- Nya Progrip handtag
- Nya broms och kopplingshandtag
- Vit lackad ram
- Svarta kåpor
- Polerad ljudäpare
- Droppblikers bak
- carbon blinkers fram integrerat i kåpan
- Minilampa bak
- Röd neon under mopeden
- Blå neon vid motorn