yamaha2pwn skrev:vad haru för moppe? kmr ihåg att min polares rrx hade nått jävla problem med blinksen, han hade en blinkis som va trasig och när han blinkade lös alla blinkers med fast sken.
haru släng på led blinkers måste du koppla in motstånd, de kanske avhjälper ditt problem med.
de där är led blinkers allstå behöver du motstånd eller ett ledreläknappen95 skrev:yamaha2pwn skrev:vad haru för moppe? kmr ihåg att min polares rrx hade nått jävla problem med blinksen, han hade en blinkis som va trasig och när han blinkade lös alla blinkers med fast sken.
haru släng på led blinkers måste du koppla in motstånd, de kanske avhjälper ditt problem med.
tackar, har en Senda.. va jag vet så är de inte LED blinkers (http://www.twostroke.se/product.asp?product=7489)
jag har haft samma problem oxå.. först gick ena bak blinkisen och då lös båda fram.. men jag ska testa och byta relä
willemedDERBIN skrev:blinkers relä ?knappen95 skrev:okej tackmen jag köper nytt relä imorrn.
för om du ska köra led då rekomenderar jag motstånd !
jag tycker inte det ;/tS skrev:led relä är lättare och fungerar bra!willemedDERBIN skrev:blinkers relä ?knappen95 skrev:okej tackmen jag köper nytt relä imorrn.
för om du ska köra led då rekomenderar jag motstånd !