Lägger upp film så de e lättare att fatta, själv tror jag att ja behöver lättare vikter? men vissa säger annat, säg vad ni tror felet är? btw, Jag har fullgas hela tiden.
Tack på förhand.
Remmen som slirar?Felix616 skrev:Tjänna, min moppe har börjat dra iväg j*vligt segt ifrån tomgång,
Lägger upp film så de e lättare att fatta, själv tror jag att ja behöver lättare vikter? men vissa säger annat, säg vad ni tror felet är? btw, Jag har fullgas hela tiden.
Tack på förhand.
[/img]
har han bara effekt rör så ska inte byta munstyck, inte på scooter iflNutbreaker skrev:hade exakt samma problem mekd min slider men då hade jag för litet munstycke så om du inte har bytt testa det annars vikterFelix616 skrev:Tror ej det är remmen, då detta hände helt plötsligt efter ja bytte rör?..
vad för slags problem med tändningen isåfall?
skall testa att byta vikter
rätt med munstycket dåFelix616 skrev:Tack alla för att ni stärkte mitt beslut;)
Skall byta vikter senare idag, och har original munstycke i nu och tändstiftet ser bra ut, testade att byta upp några storlekar då blev de svart
ja men om man ändrar något med luftfiltret så måsta man ställa in denNutbreaker skrev:eh jo Vikter och munstycke bör man byta fast det är inte alltid man behöver byta munstycke men jag behövde det dock har jag drahen luftplugg och de men ibland behöver man byta de hjälpte för mig iafmoppepojk26 skrev:har han bara effekt rör så ska inte byta munstyck, inte på scooter iflNutbreaker skrev: hade exakt samma problem mekd min slider men då hade jag för litet munstycke så om du inte har bytt testa det annars vikter
fast inte så mkt större kanske 2-6 storlekar större
prova ett större tror inte det gör något bättre men prova kan du alltidFelix616 skrev:Jag har effektrör ,dragen v-ring, då kanske de e värt att byta till ett större munstycke eftersom jag har ett helt set hemma?