Junhager94 skrev:Nu är det klart! Jag köper en hoj! Hoppas att lelles har någon kvar..!
Om du har "beställt" en ska du självklart ha en också.
Nej det har jag inte hunnit. Fick reda på det idag att jag kan köpa en. Btw, kan du fråga på din praoplats om de kommer utan elektronikstrypningen? Det vore jätteschysst!
Har för mig att det ska finnas ett alternativ med strypning och ett utan.
Men kan fråga morsans kille ifall jag träffar han imorn (han jobbar på ktm).
ktm_danielsson skrev:
Om du har "beställt" en ska du självklart ha en också.
Nej det har jag inte hunnit. Fick reda på det idag att jag kan köpa en. Btw, kan du fråga på din praoplats om de kommer utan elektronikstrypningen? Det vore jätteschysst!
Har för mig att det ska finnas ett alternativ med strypning och ett utan.
Men kan fråga morsans kille ifall jag träffar han imorn (han jobbar på ktm).
Vad jag har hört kommer dom utan strypning för sverige inte har någon lag på hastighet för lätt mc. Och om du tänker på Lelles MC i Uppsala är det kört. Jag beställde den sista där
Junhager94 skrev:Skit också!! Jag som skulle beställa en imorrn.. Vart kan jag hitta en nu då? :O
Har du frågat ifall Marin och Fritid har?
Nej jag har inte det.. Jag skulle helst vilja hitta en i närheten då Örebro är en bra bit ifrån mig :/ Men om jag inte gör det så måste jag ju fråga Marin och Fritid.
Junhager94 skrev:Skit också!! Jag som skulle beställa en imorrn.. Vart kan jag hitta en nu då? :O
Nej jag har inte det.. Jag skulle helst vilja hitta en i närheten då Örebro är en bra bit ifrån mig :/ Men om jag inte gör det så måste jag ju fråga Marin och Fritid.
Ring till Lelles och dubbelkolla. Men dom sa till mig att det var den sista dom hade och jag hade tur för dom får inte in många. Kolla upp dom företagen som lagt ut annonser på blocket och ring dom är ett förslag. Eller så får du pallra dig till Örebro. Alternativt ta ner den via någon firma. Men det kostar ju lite extra det också.
ktm_danielsson skrev:
Ring till Lelles och dubbelkolla. Men dom sa till mig att det var den sista dom hade och jag hade tur för dom får inte in många. Kolla upp dom företagen som lagt ut annonser på blocket och ring dom är ett förslag. Eller så får du pallra dig till Örebro. Alternativt ta ner den via någon firma. Men det kostar ju lite extra det också.
Jag ringde till Lelles och dom sa att jag skulle skicka att mejl till en kille som har hand om KTM-avdelningen. Sen är det bara att hoppas på det bästa!
I värsta fall så får jag ta släpet ner till gnällbältet och hämta den det blir lite av en "mini-semester"
Junhager94 skrev:
Gör du det inom dom kommande veckorna ska jag personligen rulla fram den åt dig
Jag ringde till Lelles och dom sa att jag skulle skicka att mejl till en kille som har hand om KTM-avdelningen. Sen är det bara att hoppas på det bästa!
I värsta fall så får jag ta släpet ner till gnällbältet och hämta den det blir lite av en "mini-semester"
Jolly skrev:
Jag får pengar nu i maj, så det kan mycket väl vara så att jag hämtar den när du är där
Junhager94 skrev:
Jag får pengar nu i maj, så det kan mycket väl vara så att jag hämtar den när du är där
Jag har prao på Marin o Fritid, Örebros KTM återförsäljare om nån vecka. Antagligen då alla Dukes börjar komma. Så räknar med att få rulla en hel del såna på jobbet
ktm_danielsson skrev:Jag har prao på Marin o Fritid, Örebros KTM återförsäljare om nån vecka. Antagligen då alla Dukes börjar komma. Så räknar med att få rulla en hel del såna på jobbet
Lelles sa förut till oss att dom skulle börja komma in idag ( den 5e). Vi får hoppas
får hoppas att du får tag i en duke för den är riktigt grym, provsatte den på "påtvåhjul" mässan och sen var jag kär
kul att någon går emot strömmen med och köper en 4t som låter som en riktig hoj ist för en 2t som låter som en övertrimmad moppe (no offense)
derbiofc skrev:får hoppas att du får tag i en duke för den är riktigt grym, provsatte den på "påtvåhjul" mässan och sen var jag kär
kul att någon går emot strömmen med och köper en 4t som låter som en riktig hoj ist för en 2t som låter som en övertrimmad moppe (no offense)
derbiofc skrev:får hoppas att du får tag i en duke för den är riktigt grym, provsatte den på "påtvåhjul" mässan och sen var jag kär
Ska inte förstöra överraskningen för er som väntar på era Dukes, men satan vad dom är härliga IRL... "Råkade" stöta på en ute på KTM idag, ni kommer garanterat bli nöjda
Junhager94 skrev:jag börjar få lite ångestkänslor :/ pendlar mellan en GasGas 125 sm och en duke.. svårt val alltså :/
Duken lätt förfan, man vill inte lukta 2 takt och ha en soppaförbrukning som är skyhög
ktm_danielsson skrev:Ska inte förstöra överraskningen för er som väntar på era Dukes, men satan vad dom är härliga IRL... "Råkade" stöta på en ute på KTM idag, ni kommer garanterat bli nöjda
Neeej fyfan sluta nu. Jag orkar inte vänta! 6 dagar kvar nu! Snart börjar jag räkna timmarna, hoppas på att kunna hämta den efter skolan på Fredag!
Neeej fyfan sluta nu. Jag orkar inte vänta! 6 dagar kvar nu! Snart börjar jag räkna timmarna, hoppas på att kunna hämta den efter skolan på Fredag! [/quote]
lider med dig
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.
ktm_danielsson skrev:Ska inte förstöra överraskningen för er som väntar på era Dukes, men satan vad dom är härliga IRL... "Råkade" stöta på en ute på KTM idag, ni kommer garanterat bli nöjda
Neeej fyfan sluta nu. Jag orkar inte vänta! 6 dagar kvar nu! Snart börjar jag räkna timmarna, hoppas på att kunna hämta den efter skolan på Fredag! [/quote]
jag hade inte hämtat den med bil utan jag hade sprungt i 700kh med en dunk och kört hem den
Neeej fyfan sluta nu. Jag orkar inte vänta! 6 dagar kvar nu! Snart börjar jag räkna timmarna, hoppas på att kunna hämta den efter skolan på Fredag!
jag hade inte hämtat den med bil utan jag hade sprungt i 700kh med en dunk och kört hem den
om ni förstår vad jag menar [/quote]
Vi ska inte hämta med bil, jag och pappa åker till Lelles på pappas motorcykel, sen kör jag hem den
om ni förstår vad jag menar
Vi ska inte hämta med bil, jag och pappa åker till Lelles på pappas motorcykel, sen kör jag hem den [/quote]
när du fått din, kan du inte lägga upp en liten recension om den här?
så att framtida köpare får veta lite mer om den än ÅF säger.
Ta upp körkänsla, topphastighet, bensinförbrukning osv